فرمانده سپاه ناحیه الشتر:

مواضع و اصول امام بازخوانی شود

سرهنگ فرج الهی گفت: وظیفه تک تک آحاد مردم بلاخص مسئولین این است که به بازخوانی مواضع و اصول امام بپردازیم تا راه صواب و ناصواب مشخص شود.
کد خبر: ۵۲۶۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۶ - 04June 2022

مواضع و اصول امام بز خوانی شود

به گزارش  دفاع‌پرس از خرم آباد، سرهنگ «عبدالرحمان فرج الهی» فرمانده سپاه ناحیه الشتر  امروز (شنبه) در مراسم سی‌وسومین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در مصلی امام سجاد (ع) برگزار شد، با اشاره به بازخوانی اصول امام (ره) و جلوگیری از تحریف مکتب ایشان در قالب جهاد تبیین، اظهار داشت: از ضروریات امروز تکلیف مردان و زنان تلاش برای جهاد تبیین است و هرکدام‌ از ما بعنوان سنگرنشین انقلاب باید شرایط جهاد تبیین را درک کنیم در غیر این صورت مورد تهدید دشمن قرار خواهیم گرفت.

وی افزود: امروز دکترین آمریکایی می‌گوید انقلاب اسلامی نه تنها بعد از فروپاشی شوروی نگذاشت ما کدخدای عالم باشیم بلکه شاخص‌های ابر قدرتی را از ما گرفتند.

سرهنگ فرج‌الهی با اشاره سخنان حضرت امام خمینی(ره) در موقع پذیرش قطعنامه که فرمودند ما بعداً سنگرهای جهان را فتح خواهیم کرد، ادامه داد: همین اتفاق در زمان پیامبر اکرم (ص) افتاده بود که بعد از آن امپراطوری‌های روم و ایران توسط مسلمانان فتح شد.

فرمانده سپاه ناحیه الشتر، افزود: امروز عناصر ماندگاری انقلاب در سیبل هدف بدخواهان و دشمنان انقلاب اسلامی قرار گرفته، که در خصوص موضوعی یکی از روسای جمهور آمریکا با پیشنهاد حمله نظامی به ایران مخالفت کرده و گفته بود که انقلاب اسلامی یک انقلاب درونی نیست بلکه یک جنبش جهانی است و بعداً ضرباتی خواهیم خورد که نفهمیم از کجا خورده‌ایم‌.

سرهنگ فرج‌الهی خاطرنشان کرد: باید از خود سوال کنیم که چقدر به استانداردهای اصیل انقلاب نزدیک شده یا فاصله گرفته‌ایم.

وی گفت: وظیفه تک تک آحاد مردم بلاخص مسئولین این است که به بازخوانی مواضع و اصول امام بپردازیم تا راه صواب و ناصواب مشخص شود.

فرمانده سپاه ناحیه الشتر با اشاره به سفر یکی از اندیشمندان غربی به ایران در دوران اصلاحات و ملاقات با تعدادی از نخبگان در آن زمان، گفته بود کسانی که که در دهه ۶۰ تندترین مدافعان آیت‌الله خمینی بودند در دهه هفتاد با یک چرخش ۱۸۰درجه‌ای به مروجان لیبرالیسم تبدیل شدند و حتی دیدگاه‌های امام را نیز نادیده می‌گیرند.

وی افزود: در تاریخ انبیاء الهی و تاریخ معاصر انحرافاتی توسط برخی گروه‌ها و اشخاص صورت گرفت و حال در تاریخ انقلاب اسلامی نیز جریانات تحریف سعی دارند ولایت فقیه را امری قانونی، زمینی و انتخابی معرفی کنند، در صورتی که امام خمینی رحمت‌الله "ولایت فقیه" را امری کشفی و در سلسله معصومین می‌داند.

سرهنگ فرج‌الهی اظهار داشت: این جریانات با شعارهای تنش‌زدایی با آمریکا و اسلام هراسی به دنبال سیگنال دادن به دشمن بودند که اختلاف بین ایران و آمریکا را کم‌رنگ کنند در حالی که دشمن اتفاقاتی چون "کودتا، جنگ، توطئه و تحریم" را همیشه بر علیه ایران انجام می‌دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار