حجت‌الاسلام رئیسی در جلسه هیأت دولت:

پرداخت یارانه‌ باید مبتنی بر عدالت باشد/ علل خروج قطار مشهد-یزد رسیدگی شود

رئیس جمهور با اشاره به برخی گلایه‌های مردمی نسبت به دهک‌بندی‌ها برای پرداخت یارانه، از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواست دهک‌بندی‌ها مورد بررسی قرار گیرند.
کد خبر: ۵۲۷۶۱۹
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴ - 08June 2022

پرداخت یارانه باید مبتنی بر عدالت باشد/به گزارش اخبار داخلی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «سید ابراهیم رئیسی» در جلسه امروز (چهارشنبه) هیأت دولت با اشاره به برخی اعتراضات نسبت به دهک‌بندی‌ها در اجرای طرح مردمی‌سازی و عادلانه‌سازی یارانه‌ها، به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مأموریت داد با تعیین یک تیم کاری به سرعت دهک‌بندی‌ها بررسی شوند و تاکید کرد که در پرداخت یارانه باید به عدالت عمل کرد.

وی در ادامه «پیگیری مجدانه» را رمز موفقیت در انجام کار‌ها دانست و تأکید کرد: اگر یک تصمیم یا مصوبه به طور جدی پیگیری نشود، هر قدر نیروی انسانی و بودجه به کار گرفته شود، باز هم کار پیش نمی‌رود و در حد یک صورت جلسه روی کاغذ می‌ماند.

رئیس جمهور همچنین با اظهار تأسف از رخداد خارج شدن قطار از ریل در مسیر مشهد به یزد، درگذشت تعدادی از هموطنان‌مان را در این حادثه تسلیت گفت و دستوراتی برای تسریع در رسیدگی به علل این واقعه و رسیدگی به مجروحان و بازماندگان درگذشتگان آن صادر کرد.

رئیسی در آغاز سخنان خود با تبریک ولادت با سعادت امام رضا (ع) و تبیین مفهوم حدیث مشهور سلسله الذهب آن حضرت، تصریح کرد: ولایت مهم‌ترین موضوع در جامعه اسلامی است و تمام پیشوایان دینی بر مسأله ولایت حقه تأکید کرده‌اند.

رئیس جمهور مهمترین عنصر در ولایت حقه را عدالت عنوان کرد و اظهار داشت: حکومت و جامعه عادل تنها با وجود امام عادل در رأس جامعه شکل نمی‌گیرد و همه ارکان حاکمیت و کارگزاران نظام باید از عدالت برخوردار باشند تا مردم طعم شیرین عدالت را بچشند.

وی بیان کرد: همه کسانی که در هر بخشی از دولت سیزدهم به عنوان دولت مردمی خدمت می‌کنند، باید با تأسی از امام عادل خودشان عدالت‌خواه بوده و به عدالت رفتار کنند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها