یک جوان فلسطینی در جنین به شهادت رسید

یک جوان فلسطینی از اهالی شهرک یعبد در کرانه باختری پس از چند روز تحمل درد و رنج ناشی از تیراندازی نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.
کد خبر: ۵۲۸۱۸۶
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۵ - 11June 2022

یک جوان فلسطینی در جنین به شهادت رسیدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از رسانه‌های فلسطینی، «سمیح عمارنه» جوان فلسطینی که در درگیری‌های چند روز پیش در شهرک یعبد در مجاورت شهر جنین، به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست زخمی شده بود، به شهادت رسید.

وزارت بهداشت فلسطین امروز شنبه اعلام کرد که سمیح عمارنه جوان مجروح فلسطینی که در بیمارستانی در رام الله بستری و تحت درمان بود، بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسیده است.

گفتنی است سمیح عمارنه از اسرای فلسطینی بود که سابقه گذراندن چندین سال حبس در زندان‌های رژیم صهیونیستی را داشت.

شهرک یعبد در نزدیکی جنین از مناطقی بوده که در ماه‌های اخیر شاهد درگیری‌های شدید میان فلسطینی‌ها و اشغالگران بوده است. چندین جوان فلسطینی از اهالی همین منطقه اخیراً توانسته بودند با عبور از ایست‌های بازرسی ارتش رژیم صهیونیستی، در عمق اراضی اشغالی عملیات شهادت طلبانه اجرا کنند.

گفتنی است رژیم صهیونیستی در ماه‌های اخیر شاهد عملیات‌های متعددی در اراضی اشغالی و کرانه باختری بوده که اصلی‌ترین نقطه آغاز آن منطقه جنین بوده است. در این راستا صهیونیست‌ها حملات خود علیه جنین را در ماه‌های اخیر تشدید کرده‌اند. البته گروه‌های مقاومت نیز در مقابل تهدید کرده اند که هرگونه اقدام نظامی رژیم صهیونیستی علیه جنین را بی پاسخ نخواهند گذاشت.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار