درگیری شدید نظامیان صهیونیست با جوانان فلسطینی در الخلیل

نظامیان صهیونیست در جنوب الخلیل با جوانان فلسطینی درگیر شده و ۵ فلسطینی را مجروح و سه نفر دیگر را بازداشت کردند.
کد خبر: ۵۲۸۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۱ - 11June 2022

درگیری شدید نظامیان صهیونیست با جوانان فلسطینی در الخلیلبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از خبرگزاری سما، نظامیان صهیونیست با حمله به معترضان به مصادره زمین‌های شهروندان فلسطینی، پنج نفر را زخمی و سه نفر دیگر را بازداشت کردند.

ویدئویی که که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، نشان می‌دهد که نظامیان صهیونیست، یک جوان فلسطینی که مخالف ترک زمین خود است، به شدت مورد ضرب و جرح قرار می‌دهند.

درگیری‌های شدید میان جوانان فلسطینی و نظامیان تا بن دندان مسلح رژیم صهیونیستی در پی تلاش صهیونیست‌ها برای مصادره اراضی فلسطینیان در شهرک ترقومیا در شمال الخلیل رخ داد.

نظامیان صهیونیست به بیش از ۱۰ شهروند فلسطینی حکم تخلیه مصادره زمین‌هایشان را داده‌اند. هدف از مصادره این زمین‌ها گسترش شهرک سازی عنوان شده است.

همچنین، یک جوان فلسطینی از اهالی شهرک یعبد در کرانه باختری امروز پس از چند روز تحمل درد و رنج ناشی از تیراندازی نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.

رژیم صهیونیستی در ماه‌های اخیر شاهد عملیات‌های متعددی در اراضی اشغالی و کرانه باختری بوده که اصلی‌ترین نقطه آغاز آن منطقه جنین بوده است. در این راستا صهیونیست‌ها حملات خود علیه جنین را در ماه‌های اخیر تشدید کرده‌اند. البته گروه‌های مقاومت نیز در مقابل تهدید کرده‌اند که هرگونه اقدام نظامی رژیم صهیونیستی علیه جنین را بی پاسخ نخواهند گذاشت.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها