واشنگتن پست ادعا‌های رژیم صهیونیستی درباره قتل شیرین ابوعاقله را رد کرد

مدیر دفتر روزنامه واشنگتن پست در قدس اشغالی گفت: بررسی‌های این رسانه ادعای رژیم صهیونیستی درباره تیراندازی به سمت شیرین ابوعاقله از سمت فلسطینی‌ها و نیز وجود تیراندازی متقابل را رد می‌کند.
کد خبر: ۵۲۸۵۱۰
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴ - 13June 2022

واشنگتن پست ادعا‌های اسرائیل درباره قتل شیرین ابوعاقله را رد کردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، مدیر دفتر روزنامه واشنگتن پست در قدس اشغالی، در سخنانی ادعا‌های صهیونیست‌ها درباره ترور «شیرین ابوعاقله» خبرنگار فلسطینی مبنی بر تیراندازی به وی از سوی فلسطینی‌ها و نیز وجود تیرانداری متقابل را نادرست خواند.

مدیر دفتر واشنگتن پست در قدس اشغالی به الجزیره گفت: گزارش ما درست بودن روایت‌ها و شهادت شهود درپی قتل شیرین ابوعاقله را تأیید می‌کند.

وی افزود: گزارش ما فرضیه تیراندازی به سمت شیرین ابوعاقله از طرف فلسطینی‌ها را رد می‌کند. ما دست به سنجش و ارزیابی و بررسی تمام شهادت‌ها زدیم و روایات را تحلیل کردیم.

مدیر دفتر واشنگتن پست در قدس ادامه داد: ارتش اسرائیل بدون ارائه هیچ گونه ادله‌ای بر وجود تیراندازی متقابل اصرار می‌کند. تمام ادله و شهادت شهود گفته‌های ارتش اسرائیل مبنی بر وقوع تیراندازی متقابل را تکذیب می‌کند.

 ۱۱ ماه می‌گذشته شیرین ابوعاقله خبرنگار ۵۱ ساله شبکه خبری الجزیره در جریان پوشش خبری زنده یورش شهرک نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی، هدف گلوله نظامیان صهیونیست قرار گرفت و به شهادت رسید.

قتل این خبرنگار با واکنش‌های شدید بین المللی و گروه‌های فلسطینی مواجه شد.

نتایج یک گزارش نشان می‌دهد که رژیم صهیونیستی رتبه نخست قتل خبرنگاران در جهان را دارا می‌باشد.

این گزارش را «انجمن آمریکایی ضد جریان‌ها» (Counter currents) منتشر کرده و در آن گفته است که رژیم صهیونیستی بیشترین جنایات را علیه خبرنگاران مرتکب شده است و در میان فهرستی از کشور‌ها در این زمینه در مقام نخست قرار دارد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار