رئیس سازمان سیما منظر شهرداری شیراز اعلام کرد؛

فراخوان ملی طراحی یادمان شهدای گمنام در شیراز

«روح‌الله مظفری» گفت: هنرمندان علاقه‌مند به شرکت در فراخوان ملی طراحی یادمان شهدای گمنام بر اساس تقویم اعلامی دبیرخانه ملی مسابقه طراحی یادمان شهدای گمنام می‌توانند از امروز اقدام به ثبت نام و ارسال اثر نمایند.
کد خبر: ۵۲۸۸۲۹
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۷ - 14June 2022

فراخوان ملی طراحی یادمان شهدای گمنام در شیراز

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، «روح‌الله مظفری» رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز امروز (سه‌شنبه) در گفتگو با رسانه‌ها اظهار داشت: علاقه‌مندان و هنرمندان از امروز تا ۳۱ تیرماه سال جاری فرصت دارند که آثار خود را با موضوع طراحی یادمان شهدای گمنام به دبیرخانه این سازمان ارسال نمایند.

وی افزود: داوری و انتخاب آثار از یکم تا هشتم خرداد ماه سال جاری صورت می‌گیرد و نتایج نهایی برگزیدگان نیز نهم مردادماه اعلام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: هنرمندان و علاقه‌مندان جهت شرکت در این مسابقه طرح‌های خود را با موضوعاتی، چون طراحی محوطه و خلق یادمان در محدوده تعیین شده شهدای گمنام به عنوان یکی از مهم‌ترین نماد‌های فرهنگ شهادت ارائه بدهند تا امکان ساخت المان از طرح‌ها فراهم شود.

وی همچنین اعلام کرد: به طرح اول لوح تقدیر و تندیس و ۵۰ میلیون تومان جایزه نقدی، به طرح دوم لوح تقدیر و تندیس فراخوان و ۳۰ میلیون تومان هدیه نقدی و به طرح سوم نیز لوح تقدیر و تندیس و ۲۰ میلیون تومان جایزه نقدی تعلق می‌گیرد و به طرح‌های چهارم تا هفتم نیز لوح تقدیر شرکت در مسابقه از سوی شهرداری شیراز اعطاء می‌شود.

مظفری همچنین افزود: هنرمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت landscape.shiraz.ir سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شیراز مراجعه کنند.

انتهای پیام/س

نظر شما
پربیننده ها