رئیس سازمان بسیج اساتید کشور:

دست‌ دشمن به خون کودکان آغشته است، علیه امام مهربان فیلم می‌سازند

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور گفت: از طنز‌های تاریخ است که کشور‌های غربی با همان پنجه‌هایی که آغشته به خون کودکان فلسطین و یمن است انگشت اتهام خود را به طرف تشیّع و امام مهربان آن می‌گیرند.
کد خبر: ۵۲۹۳۱۱
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۴ - 17June 2022

دست‌ دشمن به خون کودکان آغشته است، علیه امام مهربان فیلم می‌سازندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «محمدرضا مردانی» رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در اجلاس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: یکی از اساسی‌ترین ملزومات پیشرفت نظام جمهوری اسلامی و کشور عزیزمان ایران «اعتماد به نفس» مردم و نخبگان است؛ و از مقدمات ایجاد و حفظ این حس اعتماد به نفس و روحیه «ما می‌توانیم»، جهاد تبیین است. به همین خاطر است که مقام معظم رهبری موکداً بر جهاد تبیین تأکید دارند و بالاخص در دیدار با فرماندهان نیروی هوائی ارتش فرمودند: جهاد تبیین یک فریضه قطعی و فوری است.

وی با بیان اینکه جهاد تبیین از اصول شکل گیری و استمرار نهضت پویا و اصیل تشیّع بوده و هست گفت: اگر حضرت زینب و حضرت سجاد پس از وقایع کربلا مجاهدانه بیرق تبیین و روشنگری را بر نمی‌افراشتند، شاید حماسه‌های بی نظیر عاشوراً در همان خاکِ تفتیده غاضریه مدفون و محجور می‌ماند و منشأ چنین تحولات بی بدیلی در عالم نمی‌شد.

مردانی ادامه داد: جهاد تبیین جبهه ای‌ست گسترده، به وسعت حقد و بغض دشمنان ایران و اسلام و به بلندای عزم و اراده ما. کار در عرصه‌های جهاد تبیین نه روز و شب می‌شناسد، نه کوچک و بزرگ، نه زن و مرد، نه مجازی و حقیقی ... عرصه جهاد تبیین بسیار وسیع است و برای همگان باز است، اما اساتید انقلابی و بسیجی که هم صاحب بصیرت هستند و هم صاحب علم و تخصص، باید پرچمدار و پیش قرآول عرصه جهاد تبیین باشند.

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور با بیان پیشنهاداتی در راستای تقویت اساتید برای حضور در عرصه جهاد تبیین، تشریح کرد: تبیین اهداف میان مدت و بلند مدت دشمن از جنگ روایت ها، جایگاه و رسالت اساتید انقلابی به عنوان فرماندهان عرصه جهاد تبیین، تبیین توانایی‌ها و ظرفیت‌های اساتید انقلابی در حکمرانی مطلوب و متعالی، تبیین پیشرفت‌های کم‌نظیر ایران در گسترش عدالت، بهبود شاخص‌های بهداشت، درمان و... از الزامات حضور در این عرصه است.

مردانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ساخت فیلم موهن علیه مقدسات گفت: امروز دشمنان میهن اسلامی ما از شدت درماندگی از چه حربه‌های کثیفی علیه پایه‌های ایدئولوژیک نظام جمهوری اسلامی که همانا قرآن و اهل بیت است استفاده میکند. یک زنی که بازیگر درجه چندم بوده است را می‌آورند و به عنوان منتخب خود بر می‌گزینند آن هم برای بازی در فیلمی که در همان جشنواره و از دید بینندگان لائیک و سکولار همان جشنواره ضعیف‌ترین فیلم بوده است.

وی ادامه داد: تفاوت فاحش بین انتخاب بینندگان عادی آن جشنواره و انتخاب داوران و مسئولین جشنواره مذکور از کجا ناشی می‌شود؟ این تفاوت از آنجا ناشی می‌شود که بینندگان عادی، آن فیلم را به عنوان یک فیلم نگاه کرده اند و خوب به گفته آن تحلیلگر و منتقد سینما، آقای فراستی، بینندگان دیده اند که اصوال این فیلم، فیلم نیست؛ بنابراین بیشترین رای منفی را به آن داده اند.

مردانی افزود: نگاه مسئولین پشت پرده جشنواره به این فیلم نگاه به یک ابزار در جنگ شناختی و تمدنی بوده است. مثلاً با این انتخاب تلاش کرده اند تا شاید جلوی هدر رفتِ زحمت اتاق فکر‌های صهیونیستی و امپریالیستی را بگیرند. این از طنز‌های تاریخ است که کشور‌های غربی با همان پنجه‌هایی که آغشته به خون کودکان فلسطین و یمن است انگشت اتهام خود را به طرف تشیّع و امام مهربان آن می‌گیرند و تلاش می‌کنند تا امام رئوف ما را الهام بخش خشونت معرفی کنند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار