در پیامی؛

مدیرکل بنیاد شهید ایلام شهادت مامور «فراجا» را تسلیت گفت

اسدی با صدور پیامی شهادت شهید «یاسمی» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۵۳۰۵۱۷
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۳ - 24June 2022

مدیرکل بنیاد شهید ایلام شهادت مامور فزاجا در تهران را تسلیت گفتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، «جمال اسدی» مدیرکل بنیاد شهید ایلام شهادت شهید «محمد یاسمی» را به مردم شهیدپرور ایران تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است؛

«الَّذِین آمَنُواْ وَهَاجَرُواْ وَجَاهَدُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَةً عِندَ اللّهِ وَأُوْلَئِکَ هُمُ الْفَائِزُونَ»

خبر عروج عاشقانه شهید سرافراز دفاع از عرصه نظم و امنیت، شهید والامقام «محمد یاسمی» موجب تأثر، تأسف و تألم خاطر شد.

شهادت هنر مردان خداست و «شهید محمد یاسمی» که عمر با برکت خود را در راه دفاع از حریم نظم و امنیت جامعه وقف نمود، پس از مجاهدت‌های فراوان در این مسیر نورانی، سبکبال به سوی معبود خویش شتافت و به مقام والای شهادت نائل آمد.

بی تردید خون پاک شهدا درخت استوار انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی را تنومندتر می‌کند و دشمن کور باطن را نا امیدتر و ضعیف‌تر خواهد کرد.

اینجانب شهادت مظلومانه شهید «محمد یاسمی» را به خانواده صبور و مقاوم ایشان، فرماندهان و افسران جان برکف نیروی انتظامی، عموم ملت شهیدپرور ایران و مردم بزرگوار شهرستان ایوان تبریک و تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای روح مطهر این شهید والامقام، علو درجات و برای بازماندگان، صبر و اجر مسألت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار