فیلم کوتاه «حیوان» در پاتوق یکشنبه‌های کوتاه

فیلم کوتاه «حیوان» ساخته برادران ارک در پاتوق فیلم کوتاه انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح اکران و مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۵۳۰۶۹۱
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶ - 25June 2022

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، فیلم کوتاه «حیوان» ساخته بهمن و بهرام ارک روز (یکشنبه، ۵ خرداد) در پاتوق یکشنبه‌های کوتاه انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح اکران و با حضور بهمن ارک فیلم‌ساز، حسن وارسته و سید مهدی ناظمی کارشناس و منتقد سینما در مجتمع فرهنگی و هنری اسوه اکران و موردنقد و بررسی قرار می‌گیرد.

فیلم کوتاه «حیوان» در پاتوق یکشنبه‌های کوتاه

این برنامه که چهاردهمین برنامه پاتوق یکشنبه‌های کوتاه است هر هفته روز‌های یکشنبه ساعت ۱۷:۳۰ به همت انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح در مجتمع فرهنگی و هنری اسوه برگزار می‌شود.

فیلم کوتاه «حیوان» به کارگردانی برادران ارک پس از دریافت سیمرغ بهترین فیلم در جشنواره فیلم فجر توسط مدرسه فیلم‌سازی سینمای ایران به فستیوال کن ارسال و جزو شانزده فیلم اکران شده در بخش سینه فونداسیون پذیرفته و اکران شد. این فیلم به مدت ۱۵ دقیقه ساخته‌شده است و داستان مردی است که می‌خواهد از مرز رد شود.

کارگردان این فیلم نیز در خصوص چگونگی تولید آن نوشته است: فضای داستان به‌گونه‌ای طراحی‌شده است که بدون مکان و زمان خاصی باشد و برای این فیلم کوتاه ۱۵ دقیقه‌ای هیچ دیالوگی در نظر گرفته نشده است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها