با حکم رئیس بنیاد فرهنگی روایت فتح؛

دبیر هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت معرفی شد

غفاری قدیر با حکم رئیس بنیاد فرهنگی روایت فتح دبیر هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت شد.
کد خبر: ۵۳۳۹۴۸
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵ - 13July 2022

دبیر هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت معرفی شدبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «جلال غفاری قدیر» با حکم «سید محمد نادری» رئیس بنیاد فرهنگی روایت فتح به‌عنوان دبیر هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده است:

«اگر سینمای مقاومت بتواند مرز‌های جغرافیایی را درنوردد، حصار رسانه‌های مزدور و وابسته را بشکند و به درون افکار و باور‌های مردم جهان که فطرتاً حق‌طلب و ظلم‌ستیز هستند نفوذ پیدا کند، قطعاً خواهد توانست هیمنه شیطانی استکبار جهانی را بریزد و در پیش چشم ملت‌های مستضعف، «نظریه مقاومت» و ثمرات نجات‌بخش و امیدوارکننده آن در جبهه مقاومت اسلامی را به نمایش بگذارد و نقش والایی در توسعه این جبهه و اتحاد هرچه بیشتر ملت‌ها در برابر جهان‌خواران ایفا کند.

با این امید، نظر به تعهّد، تجربیات و سوابق روشن شما، به‌موجب این حکم جناب‌عالی را به سمت «دبیر هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت» منصوب می‌نمایم.

امید است با استعانت از خداوند متعال، با توشه تقوا و منش جهادی، در صراط آرمان‌های انقلاب اسلامی و آرزو‌های معمار کبیر آن، حضرت امام خمینی (ره) و تحت توجهات حضرت، ولی عصر، ارواحنا له الفدا، بتوانید به نحو شایسته این دوره جشنواره مقاومت را به ثمر رسانده و گامی مؤثر در تأمین انتظارات و فرامین نایب برحقش، رهبر عزیزمان، بردارید.»

جلال غفاری قدیر در حالی به‌عنوان دبیر هفدهمین دوره برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت منصوب می‌شود که پیش‌تر محمد خزاعی ۵ دوره، مرحوم حبیب‌الله کاسه‌ساز، محمدرضا شرف‌الدین، حسین وخشوری و رامین احمدی هرکدام دو دوره دبیری ادواری از جشنواره فیلم مقاومت را بر عهده داشتند.

جلال غفاری قدیر متولد ۱۳۵۹ دارای مدرک دکتری مدیریت رسانه از دانشگاه تهران است. از سوابق وی می‌توان به: مدیریت شبکه افق سیما، مشاور معاون سیما، مدیریت ستاد اربعین سیما و ریاست دانشکده علوم اجتماعی و فرهنگی دانشگاه جامع امام حسین (ع) اشاره کرد.

وی در حال حاضر عضو هیات علمی دانشگاه، مدرس رسانه در دانشگاه‌های کشور، عضو شورای صنفی تهیه‌کنندگان سینما، عضو شورای فیلم‌نامه انجمن سینمای دفاع مقدس و عضو شورای عالی نمایش سیمای استان‌های رسانه ملی است. داوری ادوار جشنواره فیلم مردمی عمار، جشنواره سینمایی ققنوس، سینما انقلاب و جشنواره سراسری مطبوعات از دیگر سوابق هنری و رسانه‌ای اوست. دکتر جلال غفاری به‌عنوان منتقد عرصه رسانه، سینما و تلویزیون، نگارنده بیش از شصت عنوان پژوهش، کتاب و مقاله می‌باشد و در مدیریت، طراحی و تهیه بیش از چهل برنامه تلویزیونی، مستند و فیلم همکاری و فعالیت داشته است.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها