یکپارچه بودن مقاومت در فلسطین و لبنان برای مقابله با صهیونیست‌ها

معاون دبیرکل «حزب الله» لبنان در سخنانی گفت: مقاومت در فلسطین و لبنان برای مقابله با صهیونیست‌ها یکپارچه و متحد است.
کد خبر: ۵۳۲۰۵۹
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۹ - 02July 2022

یکپارچه بودن مقاومت در فلسطین و لبنان برای مقابله با صهیونیست‌هابه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المنار، «شیخ نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنانی اظهار داشت: مقاومت در فلسطین و لبنان برای مقابله و رویارویی با دشمن صهیونیستی، متحد و یکپارچه است.

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان یادآور شد: تصور اینکه جنگ با رژیم صهیونیستی متوقف خواهد شد، یک تصور باطل است. همه ما به عنوان مقاومت آماده هرگونه فعالیت برای آزادسازی فلسطین از اشغال هستیم.

این شخصیت برجسته لبنانی در ادامه اظهاراتش در این زمینه عنوان کرد: کسانی که گزینه سازش با دشمن صهیونیستی را در پیش گرفته اند، تاکنون حتی حاضر به آزادسازی یک وجب از اراضی اشغال‌شده هم نشده اند. این مقاومت در غزه و بیروت بود که آزادسازی اراضی اشغالی از لوث اشغالگران را محقق ساخت.

پیش از این هم «زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفته بود: پر واضح است که مقاومت تا زمان نابودی کامل رؤیا‌های رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی فلسطینیان ادامه خواهد یافت و متوقف نخواهد شد.

این شخصیت برجسته فلسطینی ضمن انتقاد از سازش شماری از کشور‌های عربی با رژیم صهیونیستی، گفت: سازش برخی کشور‌های عربی با صهیونیست‌ها درست در شرایطی رخ می‌دهد که ملت فلسطین به مقاومت در برابر این رژیم ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار