افزایش بی‌سابقه قدرت مقاومت و آمادگی آن برای مقابله با چالش‌ها

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان با تأکید بر اینکه مقاومت از لبنان و ثروت‌های آن محافظت می‌کند، گفت: قدرت مقاومت و آمادگی آن برای مقابله با چالش‌ها افزایش بی‌سابقه‌ای داشته است.
کد خبر: ۵۴۰۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۶ - 17August 2022

افزایش بی‌سابقه قدرت مقاومت و آمادگی آن برای مقابله با چالش‌هابه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از پایگاه خبری العهد، «شیخ نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: ما در گذشته از لبنان محافظت می‌کردیم و آن را می‌ساختیم، اکنون نیز از آن محافظت کرده و آن را می‌سازیم. ما با مقاومت و مجاهدانش و مردمی که از آن حمایت می‌کنند، از سرزمین لبنان و ثروت‌های آن در دریا و خشکی محافظت می‌کنیم.

در ادامه توئیت شیخ نعیم قاسم آمده است: قدرت مقاومت ما و آمادگی آن برای رویارویی با سخت‌ترین چالش‌ها، افزایش بی‌سابقه‌ای داشته است. با مقاومت، نه سرسپردگی معنا دارد و نه تسلیم شدن؛ بلکه پیروزی، رهایی و استقلال دستاورد‌های مقاومت هستند و ما کشور را با وجود همه سختی‌ها می‌سازیم.

معاون دبیرکل حزب‌الله در توئیت دیگری نوشت: ما بر این باوریم که اگر اصرار برخی‌ها بر پاره‌ای از امور نبود، دولت تشکیل می‌شد و شرایط بهتر از وضعیتی بود که در آن هستیم.

وی تأکید کرد: حزب‌الله در صف مقدم کسانی است که به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در زمان مقرر تمایل دارند و گذر زمان آشکار خواهد کرد که چه کسانی برای تأمین منافع تنگ‌نظرانه خود در مسیر آن مانع‌تراشی می‌کنند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها