مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس همدان:

شرط ایجاد جامعه توحیدی داشتن اندیشه بزرگ است

سردار «ظفری» گفت: شرط ایجاد جامعه توحیدی داشتن اندیشه بزرگ همچون شهید سردار سلیمانی که به دنبال تشکیل حکومت جهانی اسلامی بود.
کد خبر: ۵۳۲۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۳ - 02July 2022

شرط ایجاد جامعه توحیدی داشتن اندیشه بزرگ استبه گزارش دفاع‌پرس از همدان، سردارسرتیپ دوم پاسدار «مهدی ظفری» امروز در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان نهاوند اظهار داشت: نویسنده کتاب «آب هرگز نمی‌میرد»، تلاش کرده است خصوصیات و ویژگی‌های دفاع مقدس را در یک کتاب به نگارش در آورد.

وی با اشاره به اینکه منش قهرمانی باید در دنیا ریشه بدواند، گفت: انقلاب اسلامی به دنبال ریشه‌های خوب است و منش قهرمانی باید در دنیا ریشه بدواند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان بیان داشت: هدف از تشکیل انقلاب اسلامی، ایجاد حکومت و نظام اسلامی و تشکیل یک نظام جهانی بوده است.

وی افزود: در این انقلاب کسی دنبال دردسر نیست و همه دنبال آرامش هستند تا یک حکومت جهانی و اسلامی ریشه‌دار تحویل آقا امام زمان (عج) شود.

سردار ظفری با اشاره به شخصیت امام خمینی(ره) بیان داشت: امام خمینی (ره) ویژگی‌هایی داشتند که در دوران خود کسی این ویژگی‌ها را نداشت و یکی از کسانی که به خوبی حضرت امام (ره) را شناخت و سخنان ایشان را درک کرد، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بود.

وی اظهار داشت: بنده معتقدم امام (ره) را مردم انتخاب نکردند، بلکه امام را خدا فرستاد تا این انقلاب شکل گرفته شود و به یک حکومت جهانی تبدیل شود؛ خط قرمز ما امام (ره) و انقلاب است و هیچ‌کس حق ندارد پا روی خط قرمزهای ما بگذارد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه باید روی تشکیل حکومت جهانی کار شود، تصریح کرد: شهید سلیمانی بنای انقلاب اسلامی را در عراق گذاشت و به دنبال تشکیل یک حکومت جهانی بود.

وی با اشاره به اینکه شرط ایجاد جامعه توحیدی را داشتن اندیشه بزرگ همچون شهید سردار سلیمانی که به دنبال تشکیل حکومت جهانی اسلامی بود، دانست و تاکید کرد: ما نیز باید به دنبال تشکیل حکومت جهانی باشیم و به وضع موجود قانع نباشیم، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یک ظرفیت الهی بود که شخصیتش ریشه در انقلاب و اسلام و اندیشه توحیدی امام(ره) داشت.

سردار ظفری با بیان اینکه پایه‌ریزی‌های اندیشه بر دوش بچه‌های انقلاب است، گفت: وظیفه همه مردم حمایت از انقلاب اسلامی است و باید پایه‌ریزی اندیشه بر روی بچه‌های انقلاب شکل گرفته شود.

وی در ادامه با اشاره به سرمایه‌ها و بزرگان شهرستان نهاوند بیان داشت: شهرستان نهاوند دارای سرمایه‌ها و ظرفیت‌های بسیار خوبی است که این سرمایه‌ها باید به بهترین نحو نگهداری و حفظ شوند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با اشاره به اینکه حوزه فکری و اندیشه‌ای و دکترین سیاسی ما بعد از دفاع مقدس به استراتژی هجومی تبدیل شد، به بیان ویژگی‌های دفاع مقدس پرداخت و گفت: از ویژگی‌های دوران دفاع مقدس وحدت و انسجامی بود که بین سپاه و ارتش و مردم ایجاد شد و وحدت عامل اصلی ما در پیروزی عملیات بیت‌المقدس بود.

وی عنوان کرد: راز موفقیت ما در دفاع مقدس نگهداری اخلاق بود و باید اینها را برای نسل جدید بازگو کنیم چراکه می‌تواند نجات‌بخش جامعه امروز ما باشد.

سردار ظفری با اشاره به اینکه دفاع مقدس رازها و زوایای پنهانی دارد و بسترسازی لازم در جامعه انجام نگرفته که حقایق دفاع مقدس به درستی بیان شود، افزود: در ترویج و جریان‌سازی دفاع مقدس آنچنان که باید موفق عمل نکردیم؛ برای احیای فرهنگ و ترویج و جریان‌سازی آن، دو راهکار تبلیغ و شعار و گفتمان‌سازی وجود دارد و قریب به اتفاق کارها بیشتر در حوزه تبلیغ و شعار است.

وی در پایان با بیان اینکه پیشکسوتان قبله نمای جامعه امروز هستند، گفت: نگاه پیشکسوتان، نگاه شهدا و حاج میرزا محمد سلگی است و شناسنامه شهرستان نهاوند پیشکسوتان هستند و همه باید پیشکسوتان را ارج بگذارند و از یادگاران جبهه و جنگ این ظرفیت‌های بزرگ در راستای ترویج فرهنگ جهاد و شهادت استفاده کنند

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار