دبیر سلسله همایش‌های آینه‌های صبور خبر داد

برگزاری 4 همایش تجلیل و تکریم همسران جانبازان در شهر تهران

دبیر سلسله همایش‌های آینه‌های صبور از برگزاری 4 همایش با هدف تجلیل و تکریم از همسران جانبازان شهدا خبر داد.
کد خبر: ۵۳۲۴۹
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷ - 21September 2015

برگزاری 4 همایش تجلیل و تکریم همسران جانبازان در شهر تهران

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، یاسر برخورداری دبیر سلسله همایشهای "آینههای صبور" اظهار داشت: باتوجه به وجود معضلات اجتماعی در شهر تهران، برگزاری این گونه همایشها برای انتقال سبک زندگی و فرهنگ دوران دفاع مقدس موثر است.

وی با بیان اینکه دغدغه شهرداری تهران سبک زندگی اسلامی ایرانی است، اضافه کرد: در این راستا برنامههای مختلفی برگزار شده است. لذا انتقال فرهنگ و سبک زندگی دفاع مقدس در دستور کار این سازمان قرار دارد.

برخورداری گفت: سبک زندگی همسران جانبازان فداکار و وفادار که قهرمانانه زندگی کردند باید گسترش یابد. این سبک زندگی قابل احترام و دسترسی است.

دبیر سلسله همایشهای آینههای صبور در ادامه از تولید مستندی در رابطه با زندگی روزمره جانبازان خبر داد و گفت: تلاش داریم این مستند جهت پخش در هفته دفاع مقدس در رسانه ملی آماده شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین کتابی در رابطه با تشییع 175 شهید غواص در این همایشها رونمایی خواهد شد.

برخورداری تصریح کرد: به همین مناسبت 4 همایش در روزهای 5 الی 11 مهر برگزار میشود. برنامه نخست در روز 5 مهر با تجلیل و تکریم همسران جانبازان شیمیایی برگزار خواهد شد. در ادامه، همایش تجلیل و تکریم همسران جانبازان قطع 2 دست توسط معاونت اجتماعی منطقه 12، همایش تجلیل و تکریم از همسران جانبازان نابینا توسط معاونت اجتماعی منطقه 14 و همایش تجلیل و تکریم همسران قطع 2 پا توسط معاونت اجتماعی منطقه 3 در تاریخهای 7، 8 و 11 مهر برگزار میشود.

دبیر سلسله همایشهای آینههای صبور گفت: در دهه فجر امسال نیز از همسران جانبازان قطع نخاعی و اعصاب و روان تجلیل خواهد شد.

وی در پایان با اعلام این خبر که در روز دوشنبه 6 مهر برنامهای با عنوان "علمداران مقاومت" و با هدف تقدیر از فعالان و تشکلهای مردم نهاد در حوزه ایثار و شهادت برگزار میشود، بیان داشت: تلاش معاونت اجتماعی شهرداری تهران این است که به جای تصدی گری، تسری گری صورت گیرد و از گروههای مردم نهاد حمایت شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار