گپ‌وگفت درباره ارزش و جایگاه دختر و پسر در «پاتوق آینه‌ها»

جدیدترین قسمت از ویژه برنامه «پاتوق آینه‌ها» با موضوع ارزش و جایگاه دختر و پسر در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۳۲۷۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۶ - 05July 2022

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «پاتوق آینه‌ها» برنامه‌ای جامع جهت مهارت‌آموزی، کشف و تربیت استعداد‌های نوجوانان دهه هشتادی و نخبه‌پروری در بازه سنی ۱۳ الی ۲۰ است که به همت فرهنگسرای اندیشه و با همکاری واحد خانواده مؤسسه «مصاف» برگزار می‌شود.

اهمیت قشر جوان و لزوم توجه به آنان به عنوان نسل تأثیرگذار در آینده جامعه بر کسی پوشیده نیست؛ از این روی، این ویژه برنامه با هدف مهارت‌آموزی، آموزش سبک زندگی ایرانی اسلامی و کشف استعداد در جهت ارتقای آن در سرفصل‌های متعددی نظیر کسب و کار، دین، رسانه و ... برگزار می‌شود.

نخستین جلسه از «پاتوق آینه‌ها» با موضوع آموزش سواد رسانه‌ای برگزار شد و در آن علیرضا پورمسعود و بهنود صدر از فعالان رسانه درباره رژیم مصرف رسانه‌ای در سنین بلوغ و دوران نوجوانی صحبت کردند.

 

جدیدترین قسمت از این ویژه برنامه با موضوع ارزش و جایگاه دختر و پسر در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود. مریم سیفی‌کار، روانشناس بالینی و مشاور مهمان ویژه این جلسه است و درباره همین موضوع برای شرکت‌کنندگان صحبت می‌کنند. هم‌چنین جلسه پرسش و پاسخ نیز با محوریت موضوع جلسه و نکات مطرح شده برقرار خواهد بود.

براساس این گزارش، جلسه «پاتوق آینه‌ها» ویژه دختران روز چهارشنبه ۱۵ تیر از ساعت ۱۴ الی ۱۶ و ویژه پسران از ساعت ۱۷ الی ۱۹ در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه باید در واتساپ به شماره ۰۹۳۶۲۶۶۱۶۳۱ پیام داده شود و ثبت نام کنند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار