شهید کیلوندانی: خون می‌دهیم تا اسلام جاودانه بماند

شهید همرنگ کیلوندانی در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «اماما! ما برای کوچکترین فرمان تو آماده‌ایم و اگر لازم باشد خون می‌دهیم تا دین اسلام جاودانه شود و همیشه پا برجا بماند.»
کد خبر: ۵۳۲۸۷۸
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰ - 06July 2022

شهید کیلوندانی: خون می‌دهیم تا اسلام جاودانه بماند

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، شهید «اسماعیل همرنگ کیلوندانی» فرزند «احمد»، ششم آبان ۱۳۴۳ در رشت دیده به جهان گشود و سرانجام در تاریخ سیزدهم تیر ۱۳۶۵ به فیض شهادت نائل آمد.   

وصیت‌نامه شهید همرنگ کیلوندانی

«سلامی به بلندای شعاع خورشید، به سرخی لاله‌ها، به گرمی خون عاشقان، به صفای دل صالحان، به بلندی زنجیره عشق و به مولای منتظران، سرور کَون و مکان مهدی قائم (عج‌الله).

سلام به روح ملکوتی مرشد و مراد عارفان، روح خدا و احیاء کننده دین خدا، بهترین اولاد رسول خدا (ص) پیوسته به لقاء خدا، خمینی بزرگ (قدس‌سره) و سلام به شما پویندگان راه روح خدا، پدر و مادر و خانواده گرامیم. آرزو می‌کنم همواره در طی طریقی که در پیش رو دارید استوار و پابرجا با عصای توکل و ایمان به پیش روید.

شهادت یعنی پیوستن به فرشتگان آسمان. از شما می‌خواهم که بعد از شهادتم برایم گریه نکنید، چون اشکِ شما باعث سرافکندگی من می‌شود. راهم را ادامه دهید، شاید خدای متعال از سر گناهانم بگذرد.

تو‌ای هم‌رزمم، دوستم، مادرم و پدرم! خود بهتر می‌دانی که این انقلاب به چه نحوی به پیروزی خواهد رسید، نکند خدای ناکرده بی‌تفاوت بنشینی.

باید از رهبرم، امامم، حجت عصرم، خمینی بت‌شکن قدردانی کنم که مرا از سیاه چال‌ها و گرداب‌های روزگار که به سوی پرتگاه روانه بود، نجات داد و هادی و رهنمایم شد. شما هرچه دارید از وحدت و اتحاد، یگانگی و حضور در صحنه، اطاعت از رهبری و اقتدا به روحانیت اصیل، حمایت از خون شهیدان و ایثار عزیزان شما در جبهه‌ها می‌باشد. اینجا را برای خدا و رضای خدا نگه دارید.‌ای امام،‌ای شیر مرد ایران! ما مثل مردم کوفه نیستیم که امام حسین (ع) را تنها گذاشتند.

اماما! ما برای کوچکترین فرمان تو آماده‌ایم و اگر لازم باشد خون می‌دهیم تا دین اسلام جاودانه شود و همیشه پا برجا بماند.

به امید آن روز که پیروز شویم»

منبع: نوید شاهد

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار