توئیت امیرعبداللهیان درباره پیام حج رهبر معظم انقلاب اسلامی

وزیر امور خارجه در توئیتی نوشت: «پیام حج» رهبر معظم انقلاب اسلامی، تبیین حکیمانه دیگری از وجوه عبادی و سیاسی این فریضه بزرگ الهی، تحلیل عمیقی از شرایط جهانی و چراغ راهی برای خط سیر امت اسلامی است.
کد خبر: ۵۳۳۲۵۱
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۲ - 08July 2022

توئیت امیرعبداللهیان درباره پیام حج رهبر معظم انقلاببه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب در پیامی به حجاج بیت الله الحرام، وحدت و معنویت را دو پایه اساسی حج و دو عامل عزت و سعادت امت اسلامی خواندند و با تأکید بر پیامد‌های درخشان رشد بیداری و خودآگاهی اسلامی و بروز پدیده شگرف مقاومت، خاطرنشان کردند: غرب مستکبر در منطقه حساس ما و اخیراً در همه جهان روز‌به‌روز ضعیف‌تر شده است، البته از کید دشمن حتی یک لحظه نباید غفلت کرد و باید با تلاش و هشیاری، امید و اعتماد به نفس را که بزرگ‌ترین سرمایه برای ساختن آینده است، افزایش دهیم.

متن پیام رهبر انقلاب اسلامی صبح امروز (جمعه) توسط حجت‌الاسلام والمسلمین نواب نماینده، ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی در صحرای عرفات قرائت شد.

امیرعبداللهیان پیش از این نیز در پستی در اینستاگرام نوشت: حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده، ولی فقیه در امور حج راهی سرزمین وحی شدند. قبل از عزیمت آقای نواب با ایشان به صورت تلفنی گفتگو کردم. گزارشی از پیگیری‌ها برای صدور ویزا را ارائه کردم. امیدوارم ایشان و همه حجاج سلامت و موفق، و حجشان مقبول باشد. ان‌شاءالله با حضورشان در مراسم حج، برنامه‌های پیش بینی شده از سوی بعثه مقام معظم رهبری برای برگزاری شایسته حج زائران ایرانی بیت الله الحرام به خوبی به پیش رفته و حجاج کشورمان به سلامت به کشور بازگردند.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران خرداد ماه سالجاری همچنین اعلام کرده بود: برگزاری حج ایمن، آرام، وحدت بخش و با عزت و موفقیت نهاد‌های ذیربط در عربستان مورد تأکید ماست.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار