رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور خبر داد؛

برگزاری اجلاسیه ملی جهادگران در شهرستان «فردوس»/ کتاب خاطرات رهبر انقلاب اسلامی رونمایی می‌شود

سردار «زهرایی» گفت: اجلاسیه ملی جهادگران همزمان با سیزدهم شهریور در شهرستان فردوس برگزار می‌شود و ۵۰ گروه جهادی خدمت‌رسان در روزهای منتهی به همایش، در منطقه فعالیت خواهند داشت.
کد خبر: ۵۳۳۳۷۰
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۸ - 09July 2022

برگزاری اجلاسیه ملی جهادگران در شهرستان «فردوس»/ رونمایی از کتاب خاطرات رهبر انقلاب اسلامیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، سردار «محمد زهرایی» رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور امروز (شنبه) در جلسه هماهنگی برگزاری اجلاسیه ملی جهادگران در شهرستان فردوس، اظهار داشت: در شهریور سال ۱۳۴۷ زلزله‌ای در فردوس رخ داد که بر اثر آن پنج هزار نفر از هموطنان جان خود را از دست دادند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور بیان داشت: در آن زمان رهبر معظم انقلاب اسلامی با ۱۲ دستگاه اتوبوس به همراه طلاب و خیرین تحت عنوان یک گروه جهادی خدمت‌رسان وارد منطقه شدند و حدود ۲ ماه در این شهرستان به گره‌گشایی از امور زلزله‌زدگان پرداختند.

سردار زهرایی اعلام کرد: مبدأ حرکت گروه‌های جهادی را از سال ۱۳۴۷ و فعالیت گروه جهادی حضرت آقا در منطقه فردوس می‌دانیم؛ به همین دلیل این ادبیات را می‌خواهیم ادبیات قالب گروه‌های جهادی در سراسر کشور کنیم.

وی با اشاره به رونمایی از کتاب خاطرات رهبر معظم انقلاب اسلامی همزمان با برگزاری این اجلاسیه، تصریح کرد: کتاب خاطرات حضرت آقا در شهرستان فردوس آکنده از ادبیات پر مغز و پرمعنا در فعالیت‌های مردمی، خدمت‌رسانی، جهادی، جوشش انقلابی و اقتصاد مقاومتی است.

سردار زهرایی متذکر شد: رهبر معظم انقلاب اسلامی نه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی و زمان تشکیل جهاد سازندگی و یا در دهه ۷۰ با شروع فعالیت بسیج سازندگی؛ بلکه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بر اهمیت فعالیت‌های جهادی تأکید داشته‌اند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور از فعالیت ۴۲ هزار گروه جهادی در سطح کشور خبر داد و گفت: خواست ما بر این است که مردم به معنای واقعی، طعم شیرین خدمت‌رسانی جهادگران را بچشند و از آن منتفع شوند.

سردار زهرایی خاطرنشان کرد: اجلاسیه ملی جهادگران همزمان با سیزدهم شهریور در شهرستان فردوس برگزار می‌شود و ۵۰ گروه جهادی خدمت‌رسان فعالیت خود را در روز‌های منتهی به همایش در منطقه خواهند داشت.

انتهای پیام/ لیلا لیمویی

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار