شهرک‌نشینان صهیونیست در الخلیل به فلسطینی‌ها یورش بردند

منابع فلسطینی از یورش شهرک‌نشینان و نظامیان صهیونیست به فلسطینی‌ها در الخلیل واقع در کرانه باختری خبر دادند.
کد خبر: ۵۳۳۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۵ - 10July 2022

شهرک‌نشینان صهیونیست به فلسطینی‌ها در الخلیل یورش بردندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از معا، منابع فلسطینی از یورش شهرک‌نشینان صهیونیست به فلسطینی‌ها در الخلیل واقع در کرانه باختری و زخمی شدن چند فلسطینی درپی شلیک گاز اشک آور توسط نظامیان صهیونیست خبر دادند.

یک منبع محلی گفت که شماری از شهرک نشینان «کریات اربع» به فلسطینی‌ها در منطقه جابر در شرق الخلیل یورش بردند و با حمله به منازل آن‌ها به سمت آنان سنگ پرتاب کردند.

این منبع افزود که نظامیان صهیونیست نیز با یورش به این منطقه به سمت فلسطینی‌ها که قصد مقابله با شهرک نشینان صهیونیست را داشتند گاز اشک آور شلیک کردند.

منابع فلسطینی از زخمی شدن چند فلسطینی در پی استنشاق گاز اشک آور خبر دادند.

مناطق مختلف کرانه باختری به صورت روزمره شاهد درگیری فلسطینی‌ها با نظامیان صهیونیست است.

این در حالی است که «فوزی برهوم» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس پیش از این سخنانی را در خصوص درگیری‌های مسلحانه میان مبارزان مقاومت با رژیم صهیونیستی در شهر رام‌الله مطرح کرد.

وی در این خصوص گفت: روحیه مبارزه و انقلابی در صفوف جوانان کرانه باختری موج می‌زند. اهالی کرانه باختری مصمم هستند که در برابر عمل انجام شده تسلیم نشوند.

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس در ادامه یادآور شد: جوانان کرانه باختری نمی‌خواهند زیر یوغ سیاست‌های اشغالگران قرار گیرند. مسیر مقاومت امروز از غزه به جنین و نابلس و رام الله امتداد یافته است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها