رئیس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی:

دشمن با ابزار رسانه سعی در فریب زنان جامعه دارد

حجت‌الاسلام «موسوی» گفت: دشمن با استفاده از ابزار قدرتمند رسانه‌ای خود و با القاء معنای غلط آزادی، بر بخشی از زنان جامعه اثر گذاشته و با فریب افکار عمومی کاری می‌کند که برخی زنان فریب بخورند و به اختیار خود، چادری را که میراث حضرت فاطمه (س) است، از سر بر دارند.
کد خبر: ۵۳۴۰۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۷ - 13July 2022

دشمن با ابزار رسانه‌ای خود سعی در فریب زنان جامعه ما داردبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، حجت‌الاسلام «سید جانمراد موسوی» رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی، پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در همایش عفاف و حجاب ویژه خانواده‌های ساکن در کوی سازمانی شهید بابایی با بیان اینکه پیشرفت روزافزون علم و فناوری به ارتقاء کیفیت زندگی و افزایش میزان آسایش بشر منجر شده است، اظهار داشت: این در حالی است که متأسفانه این ارتقاء آسایش به ارتقاء سطح آرامش خاطر درونی بشر منجر نشده است، بلکه برعکس بشر امروز با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کند که پیشینیان و انسان‌های ادوار گذشته هرگز چنین مشکلاتی نداشته‌اند.   

وی در بیان علت این موضوع گفت: بشر متوازن با پیشرفت علم و فناوری متاسفانه به پیشرفت معنوی و اخلاقی دست نیافت، بلکه با استفاده از علم و فناوری، اخلاق و معنویت را لگد مال کرد و روز به روز در اعماق جاهلیت مدرن فرو رفت.

موسوی غرب را فرو رفته در یک قهقرای اخلاقی و انسانی قلمداد کرد و افزود: امروز غرب به تنزل یک انسان تا حد یک حیوان می‌بالد و آن را پیشرفت و ترقی قلمداد می‌کند؛ این در حالی است که عقل سلیم هرگز این را نمی‌پذیرد و به وضوح می‌داند که نمی‌توان نام چنین تنزلی را پیشرفت و ترقی قلمداد کرد؛ ولی عقلی که زنگار گرفته و در بند و تسلیم شهوات حیوانی است، غرب را در این ادعا تصدیق می‌کند و به تبلیغ چنین پیشرفت مضحکی در جامعه دامن می‌زند.

رئیس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی تنها راه درمان بشر امروز از چنین وضعی را توجه به مکارم اخلاقی عنوان و بیان کرد: منظور از مکارم اخلاقی همان است که پیامبر اکرم (ص) خلاصه و علت برانگیخته شدن خود به پیامبری را تکمیل آن عنوان و برای تثبیت آن در جامعه تا سر حد جان تلاش می‌کند.

وی زن را دارای مقامی بس بلند و بی‌نظیر در عالم خلقت دانست و افزود: افول اخلاق در جامعه بشر امروز به آنجا رسیده است که از او یک کالای زینتی ساخته، طوق اسارت به گردن او آویخته و او را وادار می‌کند که زیبایی‌های پوشیده خود را عیان کرده و در اختیار چشم‌های هوس‌باز قرار دهد.

موسوی اضافه کرد: سپس چشم خود را بر این ننگ و فرومایگی بسته و نام آن را آزادی قلمداد کند و متاسفانه بعضی از زنان بی‌بصیرت هم با چنین درک اشتباهی از آزادی در مقابل حجاب جبهه گرفته و آن را سدی در مقابل آزادی خود در جامعه قلمداد می‌کنند.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی آگاهی‌بخشی و تبیین دقیق مسئله حجاب در اسلام را راه حل منطقی برخورد با مسئله بی‌حجابی در جامعه عنوان کرد و گفت: حجابی که رضاخان به عنوان آلت دست انگلیس خبیث نتوانست به اجبار از سر زنان و دختران جامعه بردارد، دشمن با استفاده از ابزار قدرتمند رسانه‌ای خود و با القاء معنای غلط آزادی بر بخشی از زنان جامعه اثر گذاشته و با فریب افکار عمومی کاری می‌کند که برخی زنان فریب بخورند و به اختیار خود، چادری را که میراث حضرت فاطمه (س) است، از سر بر دارند.

وی در ادامه سخنرانی خود لباس و نوع پوشش هر جامعه‌ای را دارای تقدسی همچون پرچم آن جامعه عنوان کرد و گفت: اگر دشمن بتواند لباس و نوع پوشش را درجامعه‌ای تغییر دهد، باید گفت در تهاجم فرهنگی خود پیروز شده است؛ چرا که لباس نماد فرهنگ یک جامعه است.

موسوی تصریح کرد: کشوری همچون آمریکا که سردمدار تهاجم فرهنگی به جوامع اسلامی است و به ابتذال اخلاقی جوامع دامن می‌زند، بیشترین هزینه فرهنگی در جامعه خود را صرف غلطیدن زنان و دختران در منجلاب انحرافات جنسی می‌کند؛ چرا که به وضوح می‌داند فروپاشی جامعه در گرو انحرافات جنسی است.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی برگزاری همایش عفاف و حجاب با حضور حداکثری زنان در شهر های مختلف کشور را مشتی بر دهان یاوه‌گویان داخلی و خارجی عنوان کرد و گفت: باید با آگاهی‌بخشی، تبیین دقیق مسئله حجاب و تاثیرات مثبت آن در فرد و جامعه، مقابله با شبهات فضای مجازی و سایر فعالیت‌های فرهنگی به نهادینه کردن فرهنگ حجاب در جامعه پرداخت و به حول و قوه الهی  دشمن را در این عرصه همچون سایر عرصه‌ها مایوس و ناکام گذاشت.

در پایان این همایش به مناسبت سالروز عفاف و حجاب، از الگوهای عفاف و حجاب با اهداء لوح سپاس و هدایایی قدردانی شد.

دشمن با ابزار رسانه‌ای خود سعی در فریب زنان جامعه ما دارد

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار