رئیس جمهور:

مهمترین مولفه قدرت جمهوری اسلامی مردم متدین است

حجت‌الاسلام رئیسی گفت: مردم متدین مهمترین مولفه قدرت نظام جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۵۳۵۵۲۲
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۲ - 22July 2022

مهمترین مولفه قدرت جمهوری اسلامی مردم متدین استبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در جلسه شورای اداری استان مرکزی اظهار داشت: انتظار مردم از مدیران این است که مسائل را خوب بشناسند و راهکار‌های مسائل را بیابند و مجدانه و مجاهدانه و به‌صورت انقلابی پیگیر و گره‌گشای مشکلات زندگی مردم باشند.

وی مشکلات حوزه آب و کشاورزی، رفع بیکاری و ایجاد اشتغال، راه‌اندازی صنایع، سامان دادن به معادن، وضعیت جاده‌های مواصلاتی و مشکلات فقر و بیکاری که مردم با آن مواجه هستند را ازجمله مشکلات موجود در کشور برشمرد و گفت: راهکار این مشکلات در درون کشور و سازوکارهای نظام جمهوری اسلامی است و کسانی که باید این مشکلات را حل کنند ما مسئولین هستیم.

حجت‌الاسلام رئیسی با بیان اینکه بیشترین سهم برای موفقیت در ۱ سازمان مدیریت صحیح است، گفت: بالاترین سهم موفقیت در انجام تحول در استان مرکزی سهم مدیریت در استان است.

رئیس جمهور افزود: فساد در همه دولت‌ها و ادوار در این ۴۳ سال به‌هیچ‌عنوان زیبنده نظام جمهوری اسلامی نیست و در این دوره به‌صورت مضاعف زیبنده نیست.

وی یادآور شد: وقت آزمون‌و خطا گذشته‌است و مردم از ما آزمون‌وخطا نمی‌پذیرند بلکه کار درست و اجرای انقلابی با دلسوزی از مجموعه دولت می‌خواهند.

حجت‌الاسلام رئیسی گفت: مجموعه تلاش‌های دولت باید موجب امیدواری مردم شود زیرا اگر مردم امیدوار شوند مهم‌ترین مؤلفه قدرت در کشور قوی‌تر خواهد شد.

رئیس جمهور افزود: مهم‌ترین مؤلفه قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران، مردم متدین در صحنه هستند و هرچه اعتماد مردم به نظام بیشتر شود کارآمدی دستگاه‌های اجرایی کشور بیشتر خواهد شد.

وی گفت: تمام کسانی که در کسوت خدمت‌گزاری به نظام هستند هر یک به اندازه خود در اعتمادسازی مردم نقش دارند.

حجت‌الاسلام رئیسی افزود: ما در بستر گام دوم انقلاب اسلامی موظف هستیم که عادلانه عمل کنیم و عقب‌ماندگی‌هایی که در دوره‌های قبل اتفاق افتاده‌است را جبران کنیم.

وی تاکیدکرد: اکنون وقت اقدام و عمل است و مدیران باید با اندیشه و انگیزه و عمل انقلابی و پایداری و اصرار بر کار و پیگیری مجدانه کارها را دنبال کنند.

رئیس جمهور افزود: غیرفعال شدن شرکت‌هایی که در خصوصی‌سازی آسیب‌دیده‌اند به دلیل ضعف در مدیریت بوده و اکنون اگر بخواهیم این کارخانه‌ها فعال شود باید از مدیران جهادی استفاده کنیم.

وی گفت: معادن از ظرفیت‌های مهم در استان مرکزی است و روابط ناسالم در مدیریت معادن از بدترین کارهاست زیرا رابطه ناسالم از مسائل و مشکلات نظام اداری در کشور است. دستگاه‌های اطلاعاتی باید روابط ناسالم در نظام اداری را پیدا کنند و برخورد جدی با این روابط ناسالم داشته باشند و به مردم باید معرفی شوند.

حجت‌الاسلام رئیسی با بیان این‌که نظام اسلامی فسادناپذیر است گفت: نظام عالم باطل ناپذیر است و آینده این نظام هستی برای صالحان است.

وی افزود: طرح جامع کاهش آلودگی هوا یا به‌صورت کامل اجرا نشده و اگر نقص دارد باید مرتفع شود تا اجرا شود و آقای سلاجقه به عنوان مسئول محیط‌زیست باید شرکت‌هایی که محیط‌زیست را آلوده می‌کنند پیگیری کنند.

رئیس جمهور تاکید کرد: مدیران باید همکاران خود را از نیروهای انقلابی استان بومی استان جذب کنند زیرا جذب نیروی بومی کارآمد اولویت دارد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار