دیدار استاندار همدان با خانواده ‌شهید «عینعلی» در تویسرکان

«قاسمی فرزاد» استاندار همدان در سفر به شهرستان تویسرکان با خانواده‌ شهید «عینعلی» دیدار کرد.
کد خبر: ۵۳۵۷۱۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۸ - 23July 2022

دیدار استاندار همدان با خانواده ‌شهید «عینعلی» در تویسرکانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان در سفر خود به شهرستان تویسرکان با خانواده شهید «محسن عینعلی» دیدار‌ و گت‌وگو کرد.

استاندار همدان در این دیدار، شهدا را چشم و چراغ ملت خواند و اظهار داشت: نان حلال پدران و شیر پاک مادران که از جنس تربیت نبوی، علوی و فاطمی است از عوامل عاقبت‌بخیری شهداست.

«محسن عینعلی» در شهریور ۱۳۴۱ در روستای عین آباد شهرستان تویسرکان به دنیا آمد از زمان کودکی، جلسات مذهبی و تعلیم احکام و تفسیر قرآن را سرلوحه کار خود قرار داده بود و از نوجوانی کمک به محرومان، نیازمندان، شرکت در جلسات قرآن و احکام، رعایت نماز اول وقت، رعایت محرمات و مستحبات و نیکی با پدر و مادر و خانواده از خصوصیات بارز این بزرگوار بوده است.

با آغاز جنگ تحمیلی به عضویت سپاه تویسرکان درآمد و پس از طی دوران آموزشی در واحد مخابرات سپاه به خدمت مشغول شد و به عنوان فرمانده تعدادی از نیروهای بسیجی به منطقه مهران اعزام شد و سپس با تشکیل تیپ انصار الحسین (ع) در همدان به فرماندهی گردان قاسم بن الحسین (ع) درآمد و سرانجام در ۲۷ اردیبهشت ۱۳۶۵ در منطقه عملیاتی جزیره مجنون به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار