مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام:

شهادت‌طلبی رمز پیروزی ملت ایران است/ همه مدیون شهدا هستیم

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در مراسم گرامیداشت یازدهمین سالگرد شهادت رضایی‌نژاد گفت: شهادت‌طلبی همواره رمز پیروزی ملت ایران در همه عرصه‌ها بوده است.
کد خبر: ۵۳۵۷۹۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶ - 24July 2022

مراسم سالگرد شهادت «داریوش رضایی نژاد» برگزار شد/ شهادت‌طلبی رمز پیروزی ملت ایران استبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مراسم گرامیداشت یازدهمین سالگرد شهادت «داریوش رضایی‌نژاد» دانشمند هسته‌ای با حضور «جمال اسدی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در مسجد جامع شهر آبدانان برگزار شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، با تقدیر از تلاش‌های مسئولان و عوامل برگزاری این مراسم اظهار داشت: شهدا در مکتب اسلام از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند و به‌عنوان انسان‌های برگزیده حق بزرگی بر گردن ما دارند.

اسدی با تأکید بر اینکه هدف از برگزاری یادواره‌های شهدا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است، خاطر نشان کرد: همه ما مدیون شهدا هستیم و شهادت‌طلبی همواره رمز پیروزی ملت ایران در همه عرصه‌ها بوده و در دل دشمنان هراس به وجود آورده است، از این رو بزرگداشت یاد و خاطره شهدا از وظایف همه مسئولان است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام نیز در این مراسم گفت: فشار‌های اقتصادی و ترور‌های ناجوانمردانه دشمنان علیه ملت ایران، استقامت و ایثار مردم را بالا برده است و امروز ایران اسلامی به یک قدرت بین‌المللی و منطقه‌ای تبدیل شده است.

سبحان‌حسنی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید رضایی‌نژاد، افزود: استقامت و عظمت مردم آبدانان به بزرگی کوه‌های سر به فلک کشیده کبیر کوه و دینارکوه است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در پایان این مراسم بر سر مزار منور شهید داریوش رضایی‌نژاد در گلزار منور امامزاده سید صلاح الدین محمد (ع) شهر آبدانان حضور یافت و ضمن عطرافشانی، گلباران و قرائت فاتحه، یاد و خاطره شهدا و به ویژه شهدای هسته‌ای را گرامی داشت.

شهید رضایی‌نژاد از شهدای هسته‌ای کشور در اولین روز از مردادماه سال ۱۳۹۰ به‌ضرب گلوله عناصر رژیم صهیونیستی در مقابل چشمان همسر و دخترش به شهادت رسید.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار