در بیانیه‌ای صورت گرفت؛

قدردانی نمایندگان مجلس از برگزاری تمرین موفق ناودسته پهپادبر نداجا

عضو هیات رئیسه مجلس بیانیه ۱۹۶ نماینده مجلس در قدردانی از برگزاری تمرین موفق ناودسته پهپادبر پیشرفته نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را قرائت کرد.
کد خبر: ۵۳۶۳۸۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰ - 27July 2022

قدردانی نمایندگان مجلس از ناودسته پهپادبر نیروی دریایی ارتشبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «احمد امیرآبادی فراهانی» عضو هیات رئیسه مجلس در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۵ مرداد) مجلس شورای اسلامی بیانیه ۱۹۶ نفر از نمایندگان در خصوص برگزاری تمرین موفق ناودسته پهپادبر پیشرفته نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی را قرائت کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نیروی دریایی امروز در بسیاری از نقاط عالم و در کشور ما یک نیروی راهبردی است. به چشم یک نیروی راهبردی به نیروی دریایی نگریسته شود. «مقام معظم رهبری»

جمهوری اسلامی ایران معتقد است به دلیل خوی تجاوزگری و روحیه استکباری نظام سلطه ارتقاء قدرت دفاعی کشور واجب بوده و در این راستا ایجاد پایگاه‌های پهپادی متعدد در اقصی نقاط کشور و اخیراً برگزاری تمرین موفق ناودسته پهپادبر پیشرفته نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بر فراز اقیانوس‌ها که در لبه پهناوری نظامی قرار گرفته و مصداق روشنی از قدرت بازدارندگی ایران اسلامی است این توانمندی برای کشور‌های منطقه پیام آور عزت ملت‌ها و همچنین تأمین امنیت جمعی بدون حضور نامشروع بیگانگان است.

از آنجایی که پرواز انواع پهپاد‌ها دریاپایه و عمودپرواز از عرشه یگان‌های شناور سطحی و زیرسطحی برای نخستین بار و در شرایط اخیر حوزه‌ای نوپدید محسوب می‌شود که اشراف اطلاعاتی شناور‌ها را تا صد‌ها کیلومتر فراسوی مرز‌ها افزایش داده و عمق عملیاتی و توان رزم پهپادی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران را به عنوان دست بلند جمهوری اسلامی ایران در پهنه آب‌های آزاد و بین‌المللی که وظیفه حراست از مرز‌ها و اقتصاد دریایی را برعهده دارد، دو چندان ساخته است.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی به نمایندگی از ملت فهیم و با بصیرت ملت اسلامی از برگزاری رزمایش موفق پهپادی نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران و اقدام هوشمندانه ارتقاء دانش پهپادی ارتش جمهوری اسلامی ایران در شرایطی که منطقه غرب آسیا با حضور نامیمون سران استکبار جهانی متلاطم گردیده و نیز از حفظ و ارتقاء و آمادگی شبانه روزی و رشادت‌های دلاورمردان و جان برکفان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و فرماندهی محترم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر ایرانی و سایر فرماندهان نیروی دریایی و سربازان این نیرو تقدیر و تشکر می‌نماییم و امید داریم با توکل به خدا و با عنایت خاصه، ولی عصر (عج) و تحت امر فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله امام خامنه‌ای همواره در انجام وظایف سربازی سربلند و پایدار باشند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار