مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خبر داد؛

برگزاری آیین گرامیداشت روز خبرنگار در مازندران

«جوادی» گفت: آیین گرامیداشت روز خبرنگار جمعه هفتم مرداد در شهرستان چالوس برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۳۶۵۱۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷ - 28July 2022

برگزاری آئین گرامیداشت روز خبرنگار در مازندرانبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «حسین جوادی» مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری مراسم گرامیداشت روز خبرنگار در مازندران خبر داد و اظهار داشت: این مراسم جمعه هفتم مرداد در شهرستان چالوس برگزار خواهد شد.

وی افزود: با توجه به اینکه هفدهم مرداد روز خبرنگار، با عاشورای حسینی و در دهه اول محرم مصادف شده، تدارک این برنامه قبل از محرم دیده شده است.

جوادی ادامه داد: تمهیدات لازم برای برگزاری این مراسم با تلاش و برنامه‌ریزی استانداری و با همکاری و همیاری دیگر دستگاه‌ها، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، خانه مطبوعات، سازمان بسیج رسانه لحاظ شده تا این برنامه به نحو شایسته برگزار شود.

این مسئول تصریح کرد: نکته‌ای که وجود دارد؛ علی‌رغم این هماهنگی لازم برای حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم انجام شده بود، اما سفر هیئت دولت به همدان تا این لحظه مانع شده که ما از وجود ایشان بهره‌مند شویم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان داشت: به تمام روسای ادارات ابلاغ شده با همکاری فرمانداری‌ها نسبت به اعزام خبرنگاران به این مراسم اقدام کنند و همه روسای ادارات با همکاری فرمانداری‌ها آمادگی دارند تا تمام خبرنگاران شهرستان‌ها را برای مراسم روز خبرنگار به چالوس اعزام کنند.

وی با اشاره به فراگیر شدن دوباره کرونا گفت: ما باید در نظر داشته باشیم در موقعیت خاص هستیم و وضعیت کرونایی شرایط خاصی در استان مازندران ایجاد کرده، لذا تمامی تمهیدات باید در نظر گرفته شود تا با رعایت تمامی دستورات و پروتکل‌های بهداشتی سلامت مدعوین به خطر نیفتد و تمام کوشش ما این است تا مراسم با اجرای کامل دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شود.

جوادی در پایان از استانداری، سازمان بسیج رسانه، خانه مطبوعات، فرمانداری، شورای اسلامی شهر و شهرداری چالوس برای تدارک این مراسم سپاسگزاری کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها