سخنگوی دولت:

درباره دستاورد سفر‌های استانی روشنگری می‌شود

بهادری جهرمی گفت: نهضت تبیین و روشنگری دستاورد سفر‌های استانی و پیگیری سایر مصوبات به طور جدی‌تر شروع شده تا با کمک مسئولان روابط عمومی در استان‌ها نتایج اقدامات جمعی یکدیگر را ببینیم.
کد خبر: ۵۳۶۸۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱ - 30July 2022

درباره دستاورد سفر‌های استانی روشنگری می‌شودبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «علی بهادری جهرمی»  سخنگوی دولت در حاشیه برگزاری نشست مسئولان روابط عمومی استانداری‌های سراسر کشور در محل وزارت کشور و در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: نشست امروز در وزارت کشور با میزبانی رییس مرکز روابط عمومی وزارت کشور و با حضور مدیران کل روابط عمومی‌ها برای هم‌افزایی بیشتر در حوزه اطلاع رسانی و تعامل دولت با رسانه‌ها که محل اتصال دولت هستند، برگزار شد.

وی افزود: این دومین جلسه برای هماهنگی و آموزش و هم‌افزایی است و امیدوارم این مسیر با سرعت در بقیه وزارتخانه‌ها هم طی شود.

سخنگوی دولت با بیان اینکه استانداری‌ها محور هماهنگی اطلاع‌رسانی دستگاه‌های اجرایی در استان‌ها هستند، خاطرنشان کرد: روابط عمومی‌ها باید با اهمیت دادن مضاعف از ظرفیت خوب رسانه‌های محلی و دستاورد‌های خوب دولت در یکسال اخیر استفاده کنند.

به گفته بهادری جهرمی، دولت در یکسال گذشته به ویژه در بحث تجارت خارجی، دیپلماسی همسایگی و مدیریت کرونا دستاورد‌های خوبی داشته است، اما در موضوع مدیریت کرونا تقدیر و تشکر شایسته‌ای از این جهادگران و کادر سلامت انجام نشده و از این رو لازم است همه کمک کنیم تا مردم شیرینی این دستاورد‌ها را بچشند.

تلخی برخی مشکلات مانع چشیدن شیرینی دستاورد‌ها نشود

وی ادامه داد: دستاورد‌هایی در شروع رشد اقتصادی داریم که از میانگین صفر در دهه گذشته به ۴.۵ تا پنج رسیده است و اقدامات ملی و پرتاب ماهواره دستاورد‌هایی است که همه باید شیرینی آن را بچشند و تلخی برخی مشکلات مانع چشیدن شیرینی دستاورد‌ها نشود.

بهادری جهرمی گفت: باید رقابت و مسابقه‌ای برای انتشار و دیده شدن خبر‌های خوب داشته باشیم و برای انتشار دستاورد‌ها و اقتدار خود در حوزه‌های مختلف باید جهادی عمل کرده و همزمان رفع مشکلات را پیگیری کنیم.

رییس شورای اطلاع رسانی دولت با اشاره به دستاورد‌های خوب سفر‌های استانی رییس جمهور گفت: تاکید شد روابط عمومی استانداری‌ها که در استان‌ها سفیران رسانه‌ای دولت و محور تجمیع هستند، مسائل و نیاز‌های محلی را به ما و دستاورد‌های ملی را به استان‌ها منتقل کنند.

وی افزود: نتایج سفر‌های استانی و دستاورد‌ها و مشکلات در مسیر اجرا که البته باید رفع شود، اینک لازم است بیش از پیش بیان شود از این رو نهضت تبیین و روشنگری دستاورد‌های سفر‌های استانی و پیگیری سایر مصوبات از امروز جدی‌تر شروع شده است تا نتایج اقدامات جمعی یکدیگر را ببینیم.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار