شهید «حمیدرضا نقی زاده»؛

پشتیبان ولایت فقیه باشید

در وصیت نامه شهید «حمید رضا نقی زاده» آمده است: نماز شب را فراموش نکنید، آنان که به جایی رسیدند از همت بلندشان در این مسئله است. پشتیبان ولایت فقیه باشید که ایشان جانشین امام زمان حضرت ولی عصر (عج) است.
کد خبر: ۵۳۷۰۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۲ - 31July 2022

پشتیبان ولایت فقیه باشید

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان،  شهید «حمید رضا نقی زاده» در تاریخ ۶۵/۵/۲ در خانواده‌ای مذهبی در کرمان متولد شد و از همان کودکی با شرکت در جلسات قرآن به همراه والدین به امور مذهبی علاقه مند شد.

شهید «حمید رضا نقی زاده» در این راه در سنین بالاتر حائز رتبه هایی در مسابقات قرآنی گردید. سپس با حضور فعال خود در پایگاه بسیج مسجد امام حسین(ع) و برپایی نماز جماعت و خدمت پرشور در مراسم عزاداری ماه محرم همواره از خادمان این آستان محترم بود.

شهید «حمید رضا نقی زاده» در امور تحصیل خود نیز همیشه موفق و ممتاز بود و پس از قبولی در دانشگاه و اخذ مدرک کاردانی جهت انجام خدمت مقدس سربازی وارد نیروی انتظامی و جهت انجام مرزبانی و دفاع از این حریم مقدس عازم مرزهای جنوب شرقی کشور شد و در آنجا هم تحصیل را رها ننموده و ضمن قبولی در آزمون کارشناسی و انجام مقدمات شروع تحصیل در یکی از ماموریتهای مرزبانی در تاریخ ۸۷/۱۱/۲۴ مصادف با اربعین حسینی(ع) با قرار گرفتن در تله انفجاری گروهکی معاند با اقتدا به سرور و سالار شهیدان نماز عشق را با اذان ملکوتیان قامت بست و در راه دفاع از حریم وطن به دیگر شهیدان این راه پیوست.

در ادامه قسمتی از وصیت نامه شهید «حمید رضا نقی زاده» را مرور می کنیم:

وصیت من به شما جوانان این است که در همه کارهای خود تقوا را سرلوحه قرار داده، و با همه افراد با اخلاق نیکو رفتار کنید و نیکی به پدر و مادر را از مهمترین کارها بدانید و نماز شب را فراموش نکنید، آنان که به جایی رسیدند از همت بلندشان در این مسئله است. پشتیبان ولایت فقیه باشید که ایشان جانشین امام زمان حضرت ولی عصر (عج) است انشالله که خداوند همیشه با شماست.

پشتیبان ولایت فقیه باشید

پشتیبان ولایت فقیه باشید

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار