شهید توحیدنژاد: هرگز با دشمن سازش نکنید

شهید محمدرضا توحیدنژاد در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «همیشه گوش به فرمان امام خمینی باشید و هرگز برای یک لحظه منافقان و دشمنان یادتان نرود و هرگز با آن‌ها سازش نکنید.»
کد خبر: ۵۳۷۱۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۴ - 01August 2022

شهید توحیدنژاد: هرگز با دشمن سازش نکنید

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

وصیت‌نامه شهید محمدرضا توحیدنژاد

«بسم الله الرحمن الرحیم

ولا تقولوا لمن یقنل فی سبیل الله اموات بل احیا ولکن لاتشعرون

و کسانی را که در راه خدا کشته می‌شوند مرده نگویید بلکه آن‌ها زنده‌اند، ولی شما درک نمی‌کنید.

شکر خدا را که به من این توفیق را عطا کرد تا در صف لشکریان اسلام قرار گیرد و به عنوان یک پاسدار کوچک قرآن با توکل به خدا با دشمنان اسلام بجنگم و به شکر خدای بزرگ را که به من لیاقت شهید شدن را عطا کرد تا در صف شهدای راه خدا قرار گیرم.

با سلام و درود به رهبر کبیر انقلاب اسلامی این قلب تپنده ملت شهیدپرور و این اسطوره مقاومت و این نایب بر حق مهدی موعود.

سلام خدمت پدر و مادر عزیزم پدر و مادری که هرگز نمی‌توانم از زیر دین آن‌ها بیرون بیایم پدر و مادر عزیزم اگر می‌خواهید که من ناراحت نباشم و روحم راحت باشد خواهش دارم وقتی خبر شهادت من را شنیدید هرگز گریه نکنید و ناراحت نشوید، چون طبق آیه بالا شهیدان زنده‌اند و در آخر خواهش دارم که مرا به خاطر ناراحتی‌هایی که برایتان ایجاد کردم ببخشید.

و خدمت خواهران و برادران عزیزم خواهش دارم که هرگز خدا از یادتان نرود و در جلسات دینی و مذهبی شرکت کنید بعد از من یا سلاح قلم یا سلاح آتشین را در برگیرید، همیشه امام خمینی را دعا کنید.

و خدمت ملت قهرمان و شهیدپرور ایران که با ایثار‌های خود به حق از اصحاب پیغمبر بالاترند بخاطر اینکه برخی اصحاب پیغمبر هر روز به بهانه‌هایی از زیر جنگ فرار می‌کردند، ولی با یک پیام امام امت به جبهه‌ها می‌ریزند.

و وصیت من به عنوان یک پاسدار کوچک این است که هرگز امام خمینی را فراموش نکنید و همیشه پشتوانه امام باشید، هرگز شکر خدا به خاطر این نعمت بزرگ که به شما داده یادتان نرود نکند این نعمت‌ها از دستتان برود! همیشه گوش به فرمان امام خمینی باشید و هرگز برای یک لحظه منافقان و دشمنان (شرق و غرب) یادتان نرود و هرگز با آن‌ها سازش نکنید.

و در پایان از تمام خویشان و دوستان طلب بخشش می‌کنم و خواهش دارم امام خمینی را دعا کنید و نگذارید سلاح شهیدان از دستشان بیفتد و در پایان برایم طلب آمرزش کنید.

به امید پیروزی حق بر باطل، درود به رهروان راه حق

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار.

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار