شهید کرمى: براى پیشرفت اسلام دعا کنید

شهید جواد کرمى در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «در دعاهایتان امام را فراموش نکنید و براى پیشرفت اسلام دعا کنید.»
کد خبر: ۵۳۶۷۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۴ - 30July 2022

شهید کرمى: براى پیشرفت اسلام دعا کنید

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

وصیت‌نامه شهید جواد کرمى

«به کسى که در راه خدا شهید مى شود مرده نگویید آن‌ها نمرده‌اند بلکه زنده‌اند ولى شما این واقعیت را درک نمى‌کنید.

خداى را شکر و سپاس بى کران که ما را به نعمت ایمان منعم کرد و خداى را شکر و سپاس که ما را هم زمان با ولى فقیهى همچون امام خمینى این مجاهد خستگى نا پذیر قرار داد.

خدایا زبان ما از شکرگزارى تو بسیار عاجز است. پروردگارا مرا ببخش که سخت باز گشته و تو به کارم.

خدایا از تو مى خواهم که این رهبر انقلاب ما را عمرى همانند عمری طولانی عطا کنى. پروردگارا مرا با سرور شهیدان حسین (ع) و دیگر شهداى کربلا محشور بگردان، خدایا مرا شیعه زنده بدار و شهید بمیران؛ بار خدایا از تو مى خواهم که مرگم را شهادت در راه خودت زیر پرچم اسلام با اولیاى خودت قرار دهى.

پدر و مادر و خواهر و برادرانم بدانید راهى که من رفتم راه حق بود و من عاشق و تشنه شهادت و تنها با رسیدن به لقاالله سیراب خواهم شد. امیدوارم مرا حلال کرده و ببخشید.

در آخر از شما می‌خواهم که در دعاهایتان امام را فراموش نکنید و براى پیشرفت اسلام دعا کنید.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار