توصیه شهید محمدی به جوانان

شهید عبدالله محمدی علی‌آبادی در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «ای جوانان! خود را براى فرداى بهتر این مملکت آماده سازید و کوتاهى نکنید.»
کد خبر: ۵۳۷۲۸۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۶ - 02August 2022

توصیه شهید محمدی به جوانان

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

وصیت‌نامه شهید عبدالله محمدى على آبادى

«به نام الله پاسدار ایثار و حرمت خون شهیدان؛ با سلام و درود به پیشگاه منجى عالم بشریت مهدى موعود (عج) و با آرزوى طول عمر با برکت براى رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینى و با امید به پیروزى نهایى رزمندگان سلحشور جبهه‌هاى نور علیه ظلمت و شفاى عاجل جانبازان و مجروهان و مصدومان آسیب دیده از جنگ تحمیلى.

امروز تقریبا بیش از دو سال از جنگ و تجاوز حکومت بعث عراق به سرکردگى شیطان بزرگ و ایادى دست نشانده آن مى‌گذرد و عده زیادى از عزیزان و سرمایه‌هاى پربهاى این مرز و بوم در خون خود غلتیده و عده کثیرى بى‌خانمان شده آواره دشت و صحرا شده اند و همچنین مسئولین رده بالاى کشورى و لشکرى در اثر حرکت‌هاى دشمنان داخلى حتى در سنگرهاى نماز جمعه مجلس نخست وزیرى و در آسمان هم در امان نمانده و به شهادت رسیده اند و دل پیر و مراد همه امت اسلام را به درد آوردند و راضى شدند که حضرت امام بفرمایند "ملت ما را بکشید و همه ما را بکشید ما تا آخرین نفر ایستاده‌ایم" و امر فرمودند که "از جوانان این مملکت می‌خواهم جبهه‌ها را پر کرده و گرم نگهدارید" و در این جا بر همگان واجب کفایى شد چه بهتر که ما نیز از این قافله جا نمانده و خود را به سیل خروشان این امت سرافراز وصل نماییم و به همین دلیل از همان روزهاى اول جنگ و تاسیس پایگاه‌هاى مقاومت که حضور در بسیج را پیدا کردم عاشق حضور در جبهه‌ها شدم و خداوند توفیق داد خود را آماده کنم.

اینک که به حول و قوه الهى حضور خود را در میدان‌هاى نبرد حق علیه باطل مى‌بینم چند نکته را در مرحله اول به خود و هر ایرانى تذکر مى‌دهم. عزیزان حال که خداوند مقرر فرموده در زمان و حیات ما و عصر حاضر رهبرى، چون حضرت امام خمینى و انقلابى، چون انقلاب اسلامى ایران عامل وحدت و ایستادگى باشند بر ماست هر چه در توان داریم دریغ نکرده و چه در خط مقدم و چه پشت جبهه با کمک‌هاى خود و مردم این رزمندگان پرتوان را یارى کنیم و بدانیم فردا دیر است.

و، اما صحبتى با خانواده خود و همه خانواده‌هاى محترم کشور! بدانید که اگر در خط مقدم نیستید در شهر‌ها و خانه‌ها مسئولیتى سنگین دارید چه در تربیت فرزندان و چه در انسجام نیروهاى آماده و از جان گذشته و با انجام این وظیفه یقین داشته باشید از اجر و پاداش رزمندگان سهیم بوده برخوردار خواهید شد. پس سعى کنید این موقعیت خوب را از دست ندهید.

و، اما سخنى با فرزندان خود و دیگر عزیزان رزمندگان! اى عزیزان بدانید امروز پدران شما باید به وظیفه خود عمل نمایند و در جبهه‌ها باشند و شما هم در خانه و شهر خود وظیفه دارید به تحصیل خود ادامه دهید و خود را براى فردا ى بهتر این مملکت که نیازمند شما آینده‌سازان است آماده سازید چراکه اگر کوتاهى کنید باز هم خدایى ناکرده امور کشور ما به دست کسانی که صلاحیت اداره آن را ندارند خواهد افتاد و در آن صورت همه شما و ما مسئول خواهیم بود و جوابى براى این زیان و خسران نخواهیم داشت.

و، اما از دوستان و بستگان طلب حلالیت می‌کنم که اگر خداوند شهادت را نصیبم کرد و حتى بگردنم بود و ادا نشده آنان به بزرگوارى خویش بگذرند و حلالم کنند؛ و از خانواده خودم نیز مى خواهم مرا حلال کنند و از خداوند کریم می‌خواهم به حق مقربان درگاه خود شهادت را نصیبم گرداند و اگر برگشتم آنقدر توفیق دهد که تا زمانى که زنده‌ام از جبهه و جنگ غافل نشوم و همیشه و همه جا به فکر و دعا بر حضرت امام و رزمندگان باشم. موفق باشید.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها