مسئول سازمان بسیج رسانه کشور:

باشگاه تخصصی بانوان خبرنگار در گیلان راه‌اندازی می‌شود

«محمدیان» با اشاره به راه اندازی اولین باشگاه تخصصی بانوان خبرنگار در گیلان، گفت: در صورت فراهم بودن شرایط و با هدف توانمندسازی بانوان خبرنگار این باشگاه راه اندازی می‌شود.
کد خبر: ۵۳۷۰۹۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۹ - 01August 2022

باشگاه تخصصی بانوان خبرنگار در گیلان راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، «عباس محمدیان» مسئول سازمان بسیج رسانه کشور در نشست خبری با اصحاب رسانه گیلان اظهار داشت: شهید میرزا کوچک جنگلی نماد حرکت رسانه‌ای در گیلان شمرده می‌شود.

مسئول سازمان بسیج رسانه کشور با بیان اینکه حفاظت و حراست از قدمت رسانه‌ای وظیفه‌ای سنگین است که برعهده اصحاب رسانه است، تصریح کرد: خبرنگاران گیلانی برای معرفی شهید میرزا کوچک جنگلی بیش از پیش فعال باشند.

محمدیان با بیان اینکه ضعف در بیان روایت جبهه انقلاب در کشور وجود دارد، خاطرنشان کرد: اگر قانون رسانه ما به اسلامی نزدیک بود بسیاری از مشکلات حل می‌شد؛ متاسفانه متونی که در دانشگاه‌ها تدریس می‌شود، متون غربی است.

وی با اشاره به تهاجمات رسانه‌های غربی، تاکید کرد: زمان آن رسیده و بایستی حمله رسانه‌ای داشته باشیم و تنها با محتوای قوی چنین امری میسر می‌شود.

مسئول سازمان بسیج رسانه کشور با بیان اینکه در حال حاضر با فقر محتوایی روبه رو هستیم، متذکر شد: با توجه به رشد تکنولوژی بایستی متفاوت‌ترین محتوا در حوزه رسانه‌ای تولید و منتشر شود.

وی با توجه به اینکه برنامه رسانه‌ای کشور صرفا روزمره گی است، اظهار داشت: متولیان امر جریان رسانه‌ای بایستی پاسخگو باشند که چرا تحولی در رسانه کشور تاکنون صورت نگرفته است.

محمدیان با اشاره به اینکه جهت گیری رسانه‌ها از منافع ملی فاصله گرفته و بنگاه‌های رسانه داری شکل گرفته است، تصریح کرد: این بنگاه‌ها به جایگاه اصیل و نجیب جامعه رسانه‌ای خدشه وارد کرده اند و به معرض فروش گذاشتند.

وی توسعه استان را در گرو توسعه رسانه‌ها دانست و افزود: هر دستگاه اجرایی اگر بخواهد توسعه یابد بایستی به توسعه رسانه‌ها توجه داشته باشد.

مسئول سازمان بسیج رسانه کشور با اشاره به اینکه همه خبرنگاران فعال در بسیج رسانه باید همراهی کنند تا اصلاح و آرایش رسانه‌ای کشور به سرانجام برسد، خاطرنشان کرد: بایستی به آموزش و بنیه علمی خبرنگاران توجه ویژه‌ای شود.

وی با تاکید بر اینکه بسیج رسانه از خبرنگاران حمایت حقوقی خواهد کرد، متذکر شد: همه مدیران بدانند بسیج رسانه مدافع تک تک خبرنگاران است و هر جسارتی به خبرنگاران شکل گیرد، بسیج رسانه جان فشانی خواهد کرد؛ البته خبرنگاران نیز نباید اجازه دهند مسئولان آن‌ها را پلی برای رسیدن به مقاصد سیاسی خود قرار دهند.

محمدیان تاکید کرد: درجنگ تمام عیار رسانه‌ای قرار داریم، فرمان حمله در جبهه رسانه صادر شده است و نباید منتظر باشیم که رسانه‌های غربی برای ما روایت کنند و بعد دفاع کنیم.

این مسئول با اشاره به راه‌اندازی اولین باشگاه تخصصی بانوان خبرنگار در گیلان افزود: در صورت فراهم بودن شرایط و با هدف توانمند سازی بانوان خبرنگار این باشگاه راه اندازی می‌شود.

مسئول سازمان بسیج رسانه کشور گفت: راه‌اندازی اتاق شیشه‌ای در بسیج رسانه از دیگر اقداماتی است که در دست اجرا است، این اتاق شیشه‌ای با هدف پاسخگویی مدیران دستگاه‌های اجرایی راه اندازی خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار