دبیر ستاد حقوق بشر:

هفتمین دوره اعطای جایزه حقوق بشر اسلامی برگزار می‌شود

غریب‌آبادی از برگزاری هفتمین دوره اعطای جایزه حقوق بشر اسلامی در هفته جاری خبر داد.
کد خبر: ۵۳۷۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰ - 01August 2022

هفتمین دوره اعطای جایزه حقوق بشر اسلامی برگزار می‌شودبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، کاظم غریب‌آبادی دبیر ستاد حقوق بشر در تشریح این خبر اظهار داشت: ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران به مناسبت سالروز اعلامیه حقوق بشر اسلامی مراسمی را به مناسبت بزرگداشت روز حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی برگزار می‌کند و در این مراسم، جایزه حقوق بشر اسلامی به منتخبین اعطا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مراسم امسال، روز سه شنبه ۱۱ مرداد با حضور رئیس قوه قضاییه، جمعی از مقامات عالی‌رتبه کشوری و لشگری و سفرای کشورهای اسلامی در تهران برگزار می‌شود، افزود: جلسات و نشست‌های متعددی برای انتخاب افراد جهت اعطای جایزه حقوق بشر اسلامی برگزار شد و در نهایت دو نفر از سوی کمیته اعطای جایزه برگزیده شدند.

غریب‌آبادی اضافه کرد: در مراسم امسال از یکی از علمای برجسته در حوزه تبیین حقوق بشر اسلامی و یکی از شهدای ترور نیز تکریم و تجلیل به عمل خواهد آمد.

۲۸ اردیبهشت سال جاری ستاد حقوق بشر، شیوه‌­نامه­ اهدای «جایزه حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی» را منتشر کرد و براساس آن، برندگان علاوه بر تندیس و گواهی اعطای جایزه، ۱۰ سکه تمام بهار آزادی دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها