مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول خبر داد؛

آغاز ثبت تاریخ شفاهی رزمنده طلبه حاج «ابراهیم عالمی» در دزفول

سرهنگ جولایی گفت: به همت امور روحانیون مرکز فرهنگی دزفول، دومین پروژه ثبت تاریخ شفاهی روحانیت با موضوع تاریخ شفاهی رزمنده طلبه حجت‌الاسلام حاج «ابراهیم عالمی» کلید خورد.
کد خبر: ۵۳۷۳۰۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۴ - 02August 2022

آغاز تاریخ شفاهی رزمنده طلبه حجت الاسلام حاج «ابراهیم عالمی» در دزفولبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سرهنگ پاسدار «بهزاد جولایی» مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول امروز در جلسه تاریخ شفاهی این مرکز اظهار داشت: به همت امور روحانیون مرکز، دومین پروژه تاریخ شفاهی روحانیت با موضوع تاریخ شفاهی رزمنده طلبه حجت الاسلام حاج «ابراهیم عالمی» کلید خورد.

وی افزود: حجت الاسلام عالمی در سال ۱۳۴۳ در شهرستان دزفول به دنیا آمد. وی در سال ۱۳۶۰ از طریق سپاه دزفول به صورت داوطلب به جبهه های حق علیه باطل اعزام شد و در خطوط پدافندی کرخه و صالح مشطط پابه‌پای مدافعان وطن به رزم پرداخت سپس در سال ۶۱ و همزمان با رزمندگی، وارد حوزه علمیه قم شد و در طول سال‌های جنگ به عنوان رزمنده و مبلغ دینی در واحدهای مختلف لشکر ۷ ولی عصر(عج) خدمت کردد.

جولایی گفت: این روحانی رزمنده هم اکنون به عنوان مدرس حوزه علمیه مشغول به خدمت می باشد. وی دو برادر شهید به نام های «محمدعلی و یوسف عالمی» دارد که در عملیات های بیت المقدس و والفجر ۸ به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول یادآور شد: بنا داریم در نهضت تاریخ شفاهی دزفول به ثبت و ضبط تاریخ شفاهی و خاطرات دیگر رزمندگان و علمای ایثارگر این شهر مقاوم بپردازیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار