شهید حسین‌خانى: مراقب کردار خود باشیم

شهید ابراهیم حسین‌خانی در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «بیایید یک لحظه به فکر آخرت خود باشیم سخن بسیار است، اما خلاصه آن است که مراقب کردار خود باشیم.»
کد خبر: ۵۳۸۴۶۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۱ - 09August 2022

شهید حسین‌خانى: مراقب کردار خود باشیم

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

وصیت‌نامه شهید ابراهیم حسین‌خانى

«بسم الله الرحمن الرحیم  

به نام خداوند مهربان و بخشنده

بیایید یک لحظه به فکر آخرت خود باشیم سخن بسیار است، اما خلاصه آن است که مراقب کردار خود باشیم، امیدوارم اگر کسى از بنده بدى دیده است مرا حلال کند و براى رضاى خداى مرا ببخشد، چون امام صادق علیه السلام یا از دیگر امامان روایت داریم بهشت جاى سخاوتمندان است.

پدرجان شما حق زیادى در گردن من دارید، اما از شما عاجزانه می‌خواهم که مرا ببخشید و حلال کنید و سرپرست بچه هایم باشید و مادر مهربان از زحمات شما چه بگویم نتوانستم به شما خدمت کنم، احتیاج به دعای خیر شما چه در زنده بودن و چه در شهادت دارم؛ از خواهران و برادرانم طلب حلالیت دارم.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار