مروری بر وصیت‌نامه شهید «تیموری»

شهید عباس تیموری در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «برادران لباس زیبای رزم بپوشید و به نحو احسن به قرآن و میهن خود وفادار باشید.»
کد خبر: ۵۳۸۶۵۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۶ - 10August 2022

مروری بر وصیت‌نامه شهید «تیموری»

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

وصیت‌نامه شهید عباس تیموری

«بسم الله الرحمن الرحیم

سلام و درود بر مهدی موعود و نایب بر حقش رهبر کبیر انقلاب و سلام و درود بر پدر و مادر عزیزم.

پدر و مادر عزیزم اکنون که در جبهه‌های حق علیه باطل هستم لازم دانستم وصیت‌نامه خود را بنویسم و از شما طلب بخشش کنم و امیدوارم مرا حلال کنید و از خداوند بزرگ تقاضا دارم تا شهادتم را مورد قبول قرار دهد.

پدر و مادرم مرگ حق است و همه می‌میرند جز ذات پاک احدیت. پدر برزگوارم از روزی که پا به دنیا نهادم تا به امروز که خودم را شناخته‌ام در آغوش باز و پرمحبت شما رشد و نمو کرده‌ام و خیلی خوب به خاطر دارم که رنج‌ها و زحماتی را در مورد من متحمل شده‌اید، اما از تو می‌خواهم اگر خبر شهادتم به شما رسید گریه نکنید که مبادا دشمنان اسلام شاد شوند و تو‌ای مادر عزیزم از همه زحماتی که به پای من کشیدی تقاضای عفو دارم و امیدوارم در روز قیامت که همه و همه برای حساب و کتاب در بارگاه خداوند حاضر می‌شوند تو به دادن فرزندت در راه خدا افتخار کنی.

خواهران و برادران عزیزم مرا ببخشید که نتوانستم برادری خوب برای شما باشم؛ خواهرانم شما حضرت زینب را روز عاشورا به یاد آورید تا مرگ من باعث ناراحتی شما نشود، برادرانم لباس زیبای رزم مرا بپوشید و به نحو احسن به قرآن و میهن خود وفادار باشید.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها