شهید ترابی: خواهران! حجاب خود را حفظ کنید

شهید فرشاد ترابی در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «ای خواهران عزیزم! حجاب خود را حفظ فرمایید که چادر سیاه شما از خون من ضربه بیشتری بر قلب دشمن وارد می‌کند و فرزندانی برای یاری قرآن پرورش دهید.»
کد خبر: ۵۳۸۳۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۴ - 08August 2022

شهید ترابی: خواهران! حجاب خود را حفظ کنید

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

وصیت‌نامه شهید فرشاد ترابی

«پدر عزیزم! امیدوارم به خاطر شهادت من هیچوقت و در هیچ حال گریه و ناراحتی نکنید و همیشه شکر را به جا آورید که این توفیق را به شما وارد که در جمع خانواده شهدا باشید، از یاوران صمیمی امام زمان (عج) باشید. پدر عزیزم فرزندت را که در راه یاری دین خدا که به دست دشمنان ناپاک دین به شهادت رسید، حلال کنید و از تمام اهالی محل و آشنایان برایم حلالیت بطلبید.

پدر عزیزم خودت فکر کن که چرا امام حسین (ع) با یاران پاک خود در صحرای کربلا به شهادت رسیدند و عاشقانه جان به جان آفرین تسلیم نمودند؛ برای این که دین مبین اسلام و شریعت خاتم‌الانبیاء در خطر بود و حسین با شهادت خود اسلام را زنده کرد و من و دوستان شهید دیگرم همه از یاوران صمیمی حسین هستیم که مردانه قدم برای دین خدا برداشتیم و در راه حفظ اسلام جان خود را به معشوق دل خود تقدیم نمودیم.

پدر و برادران و خواهران عزیزم فراموش نکنید که قرآن در مورد شهدا می‌فرمایند که «و لا تحسبن الدین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون» گمان مبرید آن‌ها که در راه خدا کشته شدند مرده‌اند بلکه آنان زنده‌اند و نزد پروردگار خود روزی می‌برند پس شاکر خدا باشید همیشه برای پیروزی اسلام و طول عمر امام عزیز ظهور حضرت حجت (ع) دعا کنید و از خدای مهربان بخواهید که مرا با حسین و یاوران پاکش محشور گرداند.

بدانید این راهی که من رفتم به حق بود و هست پس شما نیز برای یاری دین و برداشتن اسلحه به زمین افتاده برادرتان در این راه قدم گذارید و ندای هل من ناصر ینصرنی امام حسین را لبیک گویید و از یاران خالص امام زمان باشید خدانگهدار همه شما عزیزان.‌ای خواهران عزیزم! حجاب خود را حفظ فرمایید که چادر سیاه شما از خون من ضربه بیشتری بر قلب دشمن وارد می‌کند و فرزندانی برای یاری قرآن پرورش دهید.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار