تاکید هنیه و النخاله بر وحدت مقاومت در مقابله با رژیم صهیونیستی

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و دبیرکل جنبش جهاد اسلامی در گفت‌وگویی تلفنی بر وحدت مقاومت در مقابله با رژیم اشغالگر و شکست دشمن در زمینه در هم شکستن عزم و اراده ملت فلسطین تأکید کردند.
کد خبر: ۵۳۸۵۳۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۳ - 09August 2022

هنیه و النخاله: مقاومت متحد است/ استراتژی دشمن شکست خوردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی در گفت‌وگویی تلفنی بر وحدت مقاومت در مقابله با رژیم اشغالگر و شکست استراتژیک دشمن در زمینه در هم شکستن عزم و اراده ملت فلسطین تاکید کردند.

هنیه و النخاله شهادت شماری از فرماندهان گردان‌های قدس و فلسطینیان در درگیری‌های سه روزه غزه را تسلیت گفته و تاکید کردند که خون شهدا مشعل راه آزادی فلسطین خواهد بود و پس از شهادت آنان کسانی دیگر پرچم جهاد و مبارزه را بدست گرفته و این راه را ادامه خواهند داد.

دو طرف همچنین در مورد درگیری‌های اخیر، پیامد‌های آن و راه‌های تقویت اقدامات و هماهنگی مشترک گفت‌وگو کرده و همبستگی و همکاری گروه‌های مقاومت در میدان نبرد را ستودند.

رهبران حماس و جهاد اسلامی ثبات و پایداری ملت فلسطین و مقاومت قهرمان آن و تلاش‌های سیاسی مبذول شده در عرصه ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی را هم ستودند.

طرفین بر سر دیدار قریب الوقوع رهبران این دو جنبش به منظور بحث و بررسی آخرین تحولات سیاسی و میدانی و تقویت برنامه مقاومت در آینده توافق کردند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار