نماینده مردم در مجلس:

موشک‌های مقاومت توانسته موازنه قدرت را تغییر دهد

سرگزی گفت: موشک‌های مقاومت توانسته موازنه قدرت را تغییر دهد و این مهم زمینه‌ساز هراس صهیونیست‌ها شده است.
کد خبر: ۵۳۸۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰ - 09August 2022

موشک‌های مقاومت توانسته موازنه قدرت را تغییر دهد

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «محمد سرگزی» رئیس فراکسیون حقوق بشر و حقوق شهروندی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی در واکنش به جنگ جدید رژیم موقت صهیونیستی علیه نوار غزه، اظهار داشت: رژیم جعلی اسرائیل می‌خواهد خودش را قدرت منطقه‌ای معرفی کند لذا تلاش می‌کند هیمنه‌ای از قدرت خودش را نشان دهد.

نماینده مردم زابل، زهک، هیرمند و نیمروز و هامون در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: بر این اساس مشاهده می‌شود در تصمیم گیری‌های مختلف برخی کشور‌های منطقه را تابع خودش کرده است، اما مقاومت فلسطنیان نشان داد این هیمنه پوشالی است.

وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی در مقابل واکنش مبارزان فلسطینی خیلی سریع سر خم کرد لذا تلاش کرد از طریق کشور‌هایی مانند مصر آتش بس برقرار شود، ادامه داد: این مهم در حالیست که مقاومت فعال فلسطینیان نشان داد قدرت نظامی اسرائیلی‌ها شکننده است.

نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه مشاهده شد موشک‌های مقاومت از گنبد آهنین عبور کرد و به اهداف تعیین شده برخورد کرد، افزود: بر این اساس اگر کشور‌های اسلامی در کنار همدیگر قرار بگیرند، این رژیم جعلی به راحتی از بین خواهد رفت.

رئیس فراکسیون حقوق بشر و حقوق شهروندی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بدون شک موشک‌های مقاومت توانسته موازنه قدرت را تغییر دهد و این مهم زمینه ساز هراس صهیونیست‌ها شده است.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار