فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان:

پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی بیان شود

سردار «حسینی» گفت: دشمن فقط نقاط ضعف را برجسته می‌کند و هیچگاه از دستاوردهای ما نمی‌گوید تلاش می‌کنند ما را تحت تاثیر ارعاب و جنگ شدید روانی و رسانه‌ای خود قرار دهند بنابراین پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی را بیان کنیم.
کد خبر: ۵۳۸۸۴۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۳ - 11August 2022
پیشرفت ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی بیان شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، سردار «سیدصادق حسینی» فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان شامگاه چهارشنبه در نشستی که به مناسبت روز خبرنگار در ناحیه سپاه سنندج برگزار شد، ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) اظهار داشت: وظیفه اصحاب رسانه سنگین و کار آنها عملی ارزشی و انقلابی است که با شکار لحظه‌ها، یک واقعه را در تاریخ ماندگار می‌کنند.
 
وی افزود: دشمنان اسلام و امام حسین (ع) قصد نابودی اسلام را داشتند امام حسین (ع) مسیر تاریخ را عوض کرد و خبرنگاران هم می‌توانند در مقیاس کوچکتر مسیرها و نگاه‌ها را تغییر دهند.
 
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان تصریح کرد: امروز جنگ، جنگ رسانه است و ما در جنگ نظامی، تحریم‌ها و اقتصادی پیروز شدیم و انقلاب اسلامی توسط امام (ره) به منصه ظهور رسید و در جنگ رسانه‌ای نیز اهالی رسانه باید آفند کننده باشند و سواد رسانه‌ای خود را افزایش دهند چراکه جنگ شناختی و ترکیبی در این میان بسیار مهم است.
 
وی با بیان اینکه رسانه‌ها با درس از تاریخ محرم، یزیدیان زمان را رسوا کنند ادامه داد: دستگاه‌های هیات حاکمه آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی افراد داخلی یزیدیان زمان هستند.
 
سردار حسینی با اشاره به اینکه رسانه‌های انقلابی حتما توسط دشمن تخریب می‌شوند اضافه کرد: عملیات روانی سنگین است و شبانه روز برای مقابله با آن باید فعالیت کرد.
 
حسینی ضمن تاکید بر اینکه شکست های دشمن را باید بیان کرد یادآور شد: از دشمنی ها و تهدیدها کاسته نشده بلکه افزوده شده چون ما قویتر شده‌ایم.
 
وی ادامه داد: ظرفیت بزرگ رسانه باید در پیروزی حق علیه باطل درصد بالایی داشته باشد.
 
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: دشمن فقط نقاط ضعف را برجسته می‌کند و هیچگاه از دستاوردهای ما نمی‌گوید تلاش میکنند ما را تحت تاثیر ارعاب و جنگ شدید روانی و رسانه‌ای خود قرار دهند بنابراین پیشرفت ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی را بیان کنیم.
 
این مسئول بیان داشت: آمریکا قبلا با اشاره‌ای هر حکومتی را سرنگون می‌کرد اما امروز تلاش می‌کند در مقابل ایران و فلسطین اتحاد جهانی شکل دهد و این یعنی ما پیروزیم و آنها توان گذشته را ندارند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار