فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان:

مسئولان باید حلال مشکلات مردم باشند

سردار «حسینی» گفت: مسئولان باید حلال مشکلات مردم باشند و شرایط جدید را فراهم کنند.
کد خبر: ۵۴۲۶۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۷ - 30August 2022

استقلال، آزادی، عدالت، عدم سلطه‌پذیری و خدا باوری از هویت‌های انقلاب به شمار می‌روندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، سردار «سیدصادق حسینی» فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان امروز در جلسه یادواره شهیدان رجایی و باهنر که در مجتمع فجر برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: انتصاب افراد شایسته، خدوم و دست پاک می‌تواند باعث تقویت هویت انقلاب باشد.

وی با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر رنج کشیده و از جنس مردم بودند، افزود: گرچه عمر این ۲ دولتمرد مردمی، بسیار کوتاه بود اما امروز شاهد خدمات آنان هستیم، همان راهی که دولت سیزدهم دنبال می کند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه دو موضوع استفاده از ظرفیت‌ها و فرصت‌ها و برخورد با آسیب‌ها بسیار مهم است، گفت: مسئولان باید حلال مشکلات مردم باشند و شرایط جدید را فراهم کنند.

سردار حسینی بررسی آسیب‌ها و عدم خودبرتر بینی از طرف مسئولان را امری بسیار مهم دانست و تأکید کرد: باید آنچه که در دستمان است را در راستای تعالی نظام به کارگیریم.

وی با تأکید بر اینکه باید اقدامات و هر آنچه که انجام می‌دهیم را برای مردم بیان و به عنوان مسئولان نظام، با آنان هم‌اندیشی داشته باشیم، خاطرنشان کرد: استقلال، آزادی، عدالت، عدم سلطه‌پذیری و خدا باوری از هویت‌های انقلاب به شمار می‌روند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان بیان داشت: دشمن با راه‌اندازی تاکتیک‌های روانی در صدد تضعیف انقلاب است، اما وظیفه ما به عنوان مسئولان این است که با افشای فریب‌های دشمن با دشمن مقابله کنیم.

وی با یادآوری اینکه هرکار شایسته‌ای که برای خدمت به مردم انجام شود عمل صالح محسوب می‌شود، تصریح کرد: باید سعی کنیم که دستاوردهای انقلاب اسلامی را در همه زمینه‌ها برجسته کنیم.

سردار حسینی با ذکر اینکه شهدا و دین و قدرت و یکپارچگی قدرت جمهوری اسلامی هستند، یادآور شد: باید از مسئولان خدوم و ساعی قدردانی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار