فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نطنز:

نقش اصلی خبرنگاران مشارکت ویژه در «جهاد تبیین» است

سرهنگ «شبانی‌زاده» گفت: یکی از مواردی که خبرنگاران باید به آن توجه داشته باشند، مشارکت ویژه در جهاد تبیین و امیدآفرینی در جامعه است.
کد خبر: ۵۳۸۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۵ - 11August 2022

نقش اصلی خبرنگاران، مشارکت ویژه در «جهاد تبیین» استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، سرهنگ «علیرضا شبانی‌زاده» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نطنز امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران عاشورایی اظهار داشت: امسال روز خبرنگار مصادف با روز عاشورا بود، خبرنگاران امروز وظیفه تبیین اهداف قیام عاشورا را بر عهده‌دارند و به‌خوبی توانسته‌اند این مهم را انجام دهند.

وی با بیان اینکه ماه محرم ماه آگاهی‌بخشی و بصیرت افزایی است، افزود: باید فهم و آگاهی مردم را برای تشخیص جبهه حق و باطل را بالا ببریم، حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) به‌عنوان پیام‌رسان نهضت حسینی این بود که توانستند باصلابت و به‌درستی اهداف عاشورا را تبیین کنند.

سرهنگ «شبانی‌زاده» تصریح کرد: خبرنگاران در ایام محرم توانستند شکوه و عظمت عزاداری مردم را به تصویر بکشند و با توجه به اینکه دشمن در تلاش برای کمرنگ کردن مراسم عزاداری ایام محرم بود، اما با تلاش ویژه خبرنگاران و اطلاع‌رسانی مراسم‌ها در شبکه‌های اجتماعی، مراسم محرم امسال باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نطنز اضافه کرد: یک رسانه خوب می‌تواند نقطه قوت در جامعه باشد تا مطالبات به‌حق مردم را به گوش مسؤولان رسانده و پاسخ مسؤولان را به مردم برساند.

وی گفت: بیان مطالبات مردم یکی از رسالت‌های مهم خبرنگاران است، مسئولان هم باید مطالبات مردم را پاسخ بدهند و خبرنگار می‌تواند با نقد منصفانه از مسئول نقد کند، اما در عین‌حال می‌تواند در جامعه امیدآفرین هم باشد و القای ناامیدی نکند و حرف حق را بگوید.

سرهنگ شبانی‌زاده گفت: یکی از مواردی که خبرنگاران باید به آن توجه داشته باشند، مشارکت ویژه در جهاد تبیین و امیدآفرینی در جامعه است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نطنز متذکر شد: دشمن با تمام ابزار خود به دنبال سیاه‌نمایی است و خبرنگاران نقش بسزایی در خنثی کردن توطئه‌های دشمن‌ دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار