نماینده ولی‌فقیه در مازندران:

تجلیل از شهیدان کاری مقدس است/ لزوم بازخوانی حادثه عاشورا

«محمدی لائینی» گفت: تجلیل از شهیدان، ایثارگران و حماسه آفرینان تجلیل از قیام و انقلاب و بسیار کار مقدس است.
کد خبر: ۵۳۸۹۷۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۲ - 11August 2022

تجلیل از شهیدان، مقدس است/ لزوم بازخوانی حادثه عاشورابه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی‌فقیه در مازندران امروز در مراسم جمع عزاداران پلیس‌های تخصصی فتا، مواد مخدر و آگاهی استان مازندران در آستانه امامزاده عباس (ع) ساری با بیان اینکه تجلیل از شهیدان، ایثارگران و حماسه آفرینان تجلیل از قیام و انقلاب است، اظهار داشت: ما با برگزاری مجالس از امام حسین تجلیل می‌کنیم و تداوم می‌بخشیم و از این زاویه بسیار کار مقدس است.

وی افزود: ما امروز در رابطه با امام حسین (ع) که برای تحقق انقلاب و درس بزرگ آزادی و آزادگی را فراروی بشریت قرار داد، وظیفه داریم و آزادگان جهان و مبارزان جهان در مقابل استکبار و ظالمان افتخار می‌کنند که از مکتب امام حسین درس گرفتنه‌اند.

محمدی لائینی با بیان اینکه امام حسین به مسلمانان درس آزادگی و رهایی از ذلت، درس دینداری و عشق به خدا و عرفان و معنویت و نماز اول وقت و حلال‌خوری داد، گفت: حادثه عاشورا یک سرمایه‌ای است که اگر بشریت از آن استفاده کند ظالمی نمی‌تواند ادامه حیات بدهد.

امام جمعه ساری با بیان اینکه باید از تاریخ درس و عبرت برای امروز گرفت، گفت: امروز وظیفه ما در مقابل قیام و انقلابی که شعله‌اش برگرفته از همان قیام است، روشن و معین است و باید از حادثه امام حسین برای امروز درس و عبرت و نیرو بگیریم و وظیفه خود را بشناسیم.

محمدی لائینی با بیان اینکه یکی از وظایف ما بزرگداشت آن حادثه بزرگ است و این حادثه باید بازخوانی بشود، اضافه کرد: حفظ انقلاب از وظایف است و شما سرباز امام زمان هستید. عامه مردم به شکلی باید انقلاب را حفظ کنند و شما باید سربازی خودتان را به شکل دیگری درست انجام بدهید.

وی بیان داشت: بهترین اظهار ارادت به امام حسین این است که امروز این پرچم برافراشته انقلاب اسلامی حفظ شود و خروجی این جلسات باید تقویت تفکر ولایی باشد.

امام جمعه ساری با بیان اینکه کار شما در مسیر خاص ولایت است، عنوان کرد: امروز باید در پشت سر علمدار انقلاب حرکت کنیم و علمدار امروز رهبر انقلاب است و ارادت ایشان به امام حسین (ع) در شرایط کرونایی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و اقامه فرهنگ عزاداری، عشق و درس است و رهبر انقلاب هوشیارانه همان مسیر ولایت را مدیریت می‌کند که دنیای استکبار اعتراف می‌کند در مقابل تدبیر‌های رهبر معظم انقلاب تمام بافته هایمان تافته می‌شود.  

محمدی لائینی با عنوان اینکه رهبر معظم انقلاب محکم مسیر عزت را در پیش دارد و پرچم مقاومت در دستان اوست، گفت: وظیفه ما روشن و معین است و پشت سر ولایت، پرچم انقلاب، حفظ نظام و امنیت سربازی امام و خدمت به مردم را باید برافراشته نگه داریم.

وی با بیان اینکه ناراضی کردن مردم گناه بزرگ است و هر دستگاه و اداره که با تعلل خود در پی ناراحتی مردم است سربازی یزید می‌کند، عنوان کرد: راضی کردن مردم بزرگترین معروف و وظیفه است و چیزی که ما را در مقابل آمریکا قدرت می‌دهد قدرت ایمان و حضور مردم و پشتوانه مردمی است.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار