دومین همایش سراسری تجلیل از شهدای مدافع حرم قزوین برگزار شد

دومین همایش سراسری تجلیل از شهدای مدافع حرم با حضور مسئولان و خانواده‌های شهدای مدافع حرم استان قزوین در حسینیه آل‌یاسین گلزار شهدای شهر قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۵۳۹۱۶۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۳ - 13August 2022

دومین همایش سراسری تجلیل از شهدای مدافع حرم قزوین برگزار شدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، دومین همایش سراسری تجلیل از شهدای مدافع حرم با حضور مسئولان و خانواده‌های شهدای مدافع حرم استان قزوین در حسینیه آل‌یاسین گلزار شهدای شهر قزوین برگزار شد.

در این مراسم، «محمدرضا شکوهی» سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، مطالبی پیرامون رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدای مدافع حرم در سوریه بیان کرد.

در ادامه سردار «رستمعلی رفیعی‌آتانی» فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین اظهار داشت: در واقعه کربلا، یزید قسم یاد کرده بود که نام امام حسین (ع) را در تاریخ حذف کند، ولی حضرت زینب (س) در پاسخ به این ظالم بیان کرده بود که هیچ‌گاه موفق نخواهد شد که چنین کاری را انجام دهد.

وی افزود: امروز همه مسلمانان مشاهده می‌کنند که نام امام حسین (ع) و یاران باوفایش بیش از گذشته در صدر اسلام می‌درخشد و اثری از حکومت ظالمانه یزید نیست.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین بیان کرد: امروز هم دشمنان اسلام درصدد هستند که به انقلاب اسلامی ضربه وارد کنند و در این راستا نقشه‌ها و توطئه‌های بی‌شماری را طراحی می‌کنند، ولی هیچ‌گاه موفق نبوده و نخواهند بود.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار