سفیر سابق ایران در ویتنام در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

راهبرد «بزن و در رو» رژیم صهیونیستی دیگر جواب نمی‌دهد/ سامانه گنبد آهنین هیچگونه کارایی ندارد

سجادی با اشاره به اضمحلال رژیم ضد بشری صهیونیستی و ارتقای توان دفاعی جهاد اسلامی گفت: اکنون راهبرد «بزن و در رو» دیگر جواب نمی‌دهد.
کد خبر: ۵۳۹۲۲۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۰ - 14August 2022

راهبرد «بزن و در رو» رژیم صهیونیستی دیگر جواب نمی‌دهد«سید کمال سجادی» سفیر سابق کشورمان در ویتنام در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به اضمحلال رژیم ضد بشری صهیونیستی و ارتقای توان دفاعی جهاد اسلامی، اظهار داشت: صهیونیست‌ها هنوز هم از تجربه جنگ با لبنان و غزه درس نگرفته‌اند و تصور می‌کنند که مانند گذشته می‌توانند حملات شش روزه بدون هیچگونه پاسخی داشته باشند.

راهبرد «بزن و در رو» دیگر جواب نمی‌دهد

سجادی تصریح کرد: اکنون اوضاع شرایط جهانی بسیار تغییر کرده است، در گذشته برادران فلسطینی ما فقط سنگ در اختیار داشتند، اما اکنون به انواع و اقسام موشک‌ها و تسلیحات نظامی مجهز شده‌اند، تصور رژیم صهیونیستی مبنی بر تهاجم بی پاسخ به مردم مظلوم فلسطین غلط است، زیرا دوران «بزن و در رو» به اتمام رسیده است.

سفیر سابق کشورمان در ویتنام بیان داشت: اکنون راهبرد «بزن و در رو» دیگر جواب نمی‌دهد، البته درست است که افراد بی‌گناهی مانند زنان و کودکان به شهادت می‌رسند، اما طرف فلسطینی هم نه‌تنها پاسخ قاطع می‌دهد بلکه امنیت رژیم صهیونیستی را تا مدت‌ها به خطر می‌اندازند.

وی افزود: گنبد آهنین رژیم صهیونیستی دیگر هیچ کارایی ندارد و امنیت تأسیسات رژیم صهیونیستی در جنگ با جهاد اسلامی همواره در خطر است، در یک کلام رژیم ضد بشری صهیونیستی بیچاره شده است.

اسرائیل به غیر از آمریکا هیچ حامی دیگری ندارد

سجادی تاکید کرد: اغلب کشورها، سازمان‌ها و گروه‌های مردم نهاد شدیدا تهاجم رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم فلسطین را محکوم کردند و به جزء ایالات متحده که حامی سنتی این رژیم غاصب است هیچ کشور یا سازمان مردم نهادی حمایتی از اسرائیل نداشت.

سفیر سابق کشورمان در ویتنام با بیان اینکه قدرت رژیم صهیونیستی به شدت رو به افول است، گفت: در طرف دیگر فلسطینیان و جبهه مقاومت هر روز نسبت به دیروز قدرتمند‌تر می‌شوند و اگر این رویه ادامه پیدا کند مهاجرت معکوس قطعا با سرعت بیشتر ادامه پیدا می‌کند که این منجر به خالی شدن شهرک‌های صهیونیستی از سکنه خواهد شد.

وی درخصوص لزوم اتحاد ملل اسلامی برای رسیدن به آرمان فلسطین گفت: مسئله اول جهان اسلام همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند فلسطین است و اگر ملل اسلامی برای تحقق آرمان فلسطین با یکدیگر متحد شوند، قطعا خیلی زود‌تر از پیش‌بینی‌ها اسرائیل نابود خواهد شد.

انتهای پیام/۳۷۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار