نقض آتش بس در ادلب سوریه توسط تروریست‌های جبهه النصره

مرکز روسی آشتی ملی در سوریه از تداوم حملات تروریست‌های جبهه النصره به منطقه کاهش تنش در ادلب سوریه خبر داد.
کد خبر: ۵۳۹۴۲۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۰ - 14August 2022

نقض آتش بس در ادلب سوریه توسط تروریست‌های جبهه النصرهبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المیادین، مرکز روسی آشتی ملی در سوریه شامگاه دیروز شنبه اعلام کرد که تروریست‌های جبهه النصره هفت عملیات تیراندازی در منطقه کاهش تنش در ادلب در شمال غرب سوریه انجام دادند.

«اولگ ایگوروف» جانشین فرمانده این مرکز که در پایگاه «حمیمیم» مستقر است، ضمن اعلام این خبر گفت: تروریست‌های جبهه النصره در طول ۲۴ ساعت گذشته هفت بار به منطقه کاهش تنش در ادلب حمله کردند. ایگوروف توضیح داد که پنج حمله در استان حلب و در هر یک از استان‌های ادلب و لاذقیه یک حمله ثبت شده است.

مرکز روسی آشتی ملی در سوریه ۲۹ ژوئیه گذشته نیز اعلام کرد که تروریست‌های جبهه النصره هشت بار به منطقه کاهش تنش در ادلب حمله کردند که شش حمله در حلب، یک حمله در ادلب و یک حمله دیگر در لاذقیه به ثبت رسید.

این حملات تروریست‌ها به منطقه کاهش تنش در ادلب در حالی با حمایت برخی کشور‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای انجام می‌شود که ارتش سوریه با پشتیبانی نیروی هوایی روسیه مواضع آن‌ها را در ادلب و حلب هدف قرار می‌دهد و منطقه شاهد تبادل آتش سنگین میان دو طرف است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار