تولیت حرم مطهراحمدی و محمدی:

رویکرد سران فتنه نشانگر استحاله صد در صدی آنها است

حجت الاسلام والمسلمین «کلانتری» گفت: اینکه برخی افراد، شهدای مدافع حرم که در نگاه جهانیان ستاره‎‌های درخشان هستند و در کل دنیا اینها را با بهترین الفاظ می‌ستایند را با الفاظی ناشایست خطاب می‌کنند نشانگر نوعی استحاله صددرصدی در آنها است.
کد خبر: ۵۳۹۴۹۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۴ - 14August 2022

رویکرد سران فتنه نشانگر استحاله صد در صدی آنها استبه گزارش دفاع‌پرس به نقل از اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل آستان مقدس حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ علیه السلام در شیراز، حجت الاسلام والمسلمین «ابراهیم کلانتری»، تولیت حرم مطهر احمدی و محمدی در واکنش به یادداشت اخیر میرحسین موسوی اظهار داشت: اینها همه حکایت از یک استحاله صد درصدی دارد یعنی تبدیل شدن به کسی که نه تنها مقابله با صهیونیسم بین الملل را قبول ندارد بلکه از آن طرفداری علنی هم می‌کند و از طرفی شهدای مدافع حرم که در نگاه جهانیان ستاره‎‌های درخشان هستند و در کل دنیا اینها را با بهترین الفاظ می‌ستایند را با الفاظی ناشایست خطاب می‌کند که این حکایت از یک استحاله صددرصدی دارد.

تولیت حرم مطهر احمدی و محمدی افزود: این که انسان آنقدر گرفتار خودرایی شود که به چهره بزرگانی همچون شهید همدانی و شهدای مدافع حرم چنگ بیندازد، این علامت یک انحراف فکری عمیق است که امروز دارد خودش را نشان می‌دهد.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: انتظار می‌رود آنها که دل در گروه انقلاب و شهدا و سربلندی ایران اسلامی دارند، موضع خودشان را مشخص کنند چرا که در این مورد، سکوت نوعی همراهی تلقی می‌شود و باید افرادی که زمانی به صورت صددرصدی از این فرد حمایت کردند و امروز نیز مدعی دلسوزی انقلاب هستند، موضع شفاف بگیرند و مقابله کنند.

حجت الاسلام والمسلمین کلانتری تاکید کرد: البته شخصی مثل میرحسین موسوی هیچ وجهه مثبتی در بین نیروهای مومن انقلاب ندارد و حرفهای این فرد، تاثیری بر افکار مردم انقلابی ما ندارد و تنها می تواند دلخوشی استکبار را به ارمغان بیاورد.

رئیس انجمن علمی انقلاب اسلامی همچنسن درباره ماجرای سلمان رشدی هم گفت: باید منتظر بمانیم تا ابعاد بیشتری از این واقعه روشن شود چرا که در حال حاضر فرضیات مختلف و بعضا متناقضی وجود دارد.

وی  در ادامه با تاکید بر اینکه یکی از کارهایی که آمریکا و اسرائیل و استکبار جهانی از سالهای گذشته تا به امروز در پیش داشته اند این بوده که تفکر انقلاب اسلامی را در نگاه جهانیان مذموم و زشت به تصویر بکشند افزود: آمریکا به اعتراف خودشان طالبان و القاعده و داعش را به وجود آوردند باید پرسید چرا اینکار را کردند؟ به این دلیل که یک اسلام جعلی و بدلی را در کنار انقلاب اسلامی به دنیا معرفی کنند تا انقلاب را به عنوان رادیکالیسم اسلامی معرفی کنند و وجهه انقلاب اسلامی را نزد جهانیان مخدوش کنند.

این عضو هیئت علمی دانشگاه تصریح کرد: به همین دلیل این فرضیه می تواند به ذهن بیاید که این حرکت یک سناریوی ساخته شده دست خود غربی‌ها برای مظلوم نمایی و متعاقبا اعمال فشارها بر کشورمان باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها