نماینده ولی فقیه در استان کردستان:

خبرنگاران امید را به جامعه تزریق کنند

حجت‌الاسلام «پورذهبی» با بیان اینکه باید در خبر واقعیت‌ها در نظر گرفته شود، گفت: خبرنگاران ضمن بیان نگرانی‌ها و مشکلات مردم، امیدواری به جامعه را تزریق کنند و با انتقادی دلسوزانه به بیان مسائل بپردازند.
کد خبر: ۵۳۹۶۲۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۶ - 15August 2022

خبرنگاران ضمن بیان نگرانی‌ها، امید را به جامعه را تزریق کنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام «عبدالرضا پورذهبی» نماینده ولی فقیه در استان کردستان  امروز (دوشنبه) در آیین بزرگداشت روز خبرنگار که در سالن پیامبر اعظم استانداری کردستان در سنندج برگزار شد، به توقعات و تعهدات خبرنگاران اشاره کرد و اظهار داشت: خبرنگار متعهد باید علاوه بر صداقت، واقعیت نگار باشد و حوادث و رویدادهای مختلف، وقایع، دردها، نیازها و خواست‌های مردم را منعکس کند.

وی با بیان اینکه باید در خبر واقعیت‌ها در نظر گرفته شود، افزود: خبرنگاران ضمن بیان نگرانی‌ها و مشکلات مردم امیدواری به جامعه را تزریق کنند و موجبات تشویش افکار عمومی جامعه را فراهم نکنند.

نماینده ولی فقیه در کردستان بر توجه به دردها و نیازهای مردم تاکید کرد و افزود: در ۲ سالی که در این استان هستم از روستاها و محلات زیادی در شهرهای مختلف بازدید کردم و جا دارد رسانه ها به این مناطق توجه بیشتری داشته باشند.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی یادآور شد: رسانه ها نباید صرفا بر روی انعکاس مطلب خاصی تمرکز کنند به گونه ای که تصور شود دغدغه جامعه ما فقط همین مبحث است باید به همه ابعاد و مسائل توجه اساسی شود.

وی حق جویی و حق طلبی را از دیگر ویژگی های خبرنگار متعهد خواند و گفت: خبرنگار نباید دنبال نظر شخصی و یا حزبی باشد بلکه باید اولویت او بیان حق و حقیقت باشد.

نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه مرز انتقاد دلسوزانه با تخریب مشخص است، افزود: توقعی هم که از اهالی رسانه داریم این است که جریان سازی و ایجاد جذابیت کنند و با انتقادی دلسوزانه به بیان مسائل بپردازند.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی اظهار داشت: عدم تحریف واقعیت و مهارت در نوشتن از دیگر مواردی است که می طلبد خبرنگاران بسیار به آن اهمیت دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار