فرماندار بردسکن خبر داد؛

بهره‌برداری از یادمان‌های شهدای گمنام شهرستان بردسکن در هفته دولت

«دهقان‌زاده» گفت: یادمان شهدای گمنام در شهرهای انابد و شهرآباد و دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسکن تا هفته دولت تکمیل می‌شود و به بهره‌برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۵۳۹۷۸۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶ - 16August 2022

به گزارش دفاع‌پرس از بردسکن، جلسه هیئت‌امنا یادمان شهدای گمنام شهرستان بردسکن به ریاست «علی دهقان‌زاده» فرماندار بردسکن و با حضور بخشداران، شهرداران، فرمانده سپاه، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، مسئول دفتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و دیگر اعضا امروز در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

دهقان‌زاده در این نشست بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تأکید کرد و اظهار داشت: خوشبختانه با اقدامات انجام‌شده پروژه یادمان شهدای گمنام در شهرهای انابد و شهرآباد و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسکن در حال اجراست و طبق قول‌های داده‌شده تا هفته دولت تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی بابیان این‌که مزار شهدای گمنام باید به پایگاه‌های فرهنگی برای گسترش ارزش‌های انقلاب اسلامی تبدیل شوند، گفت: سیره شهدا و ایثارگران در دفاع مقدس باید در حوزه‌های مختلف برای جوانان تبیین شود تا این ارزش‌ها سینه‌به‌سینه به نسل‌های آتی منتقل شود.

در این جلسه بخشدار و شهردار انابد، بخشدار شهرآباد و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسکن گزارشی از روند پیشرفت عملیات عمرانی احداث یادمان شهدا ارائه کردند.

در ابتدای این جلسه علی‌اصغر پورعباس مسئول دفتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان بردسکن گزارشی از اقدامات انجام‌شده در حوزه احداث یادمان‌های شهدا در شهرهای انابد، شهرآباد و دانشگاه آزاد واحد بردسکن ارائه کرد و ضمن قدردانی از پشتیبانی‌های محلی، حمایت شهرداران و کمک خیران را در تکمیل این پروژه‌ها ضروری دانست.

وی به برخی از مشکلات موجود در فضای پیرامونی شهدای گمنام در بوستان ولی‌عصر (عج) بردسکن اشاره کرد و بر اهتمام جدی شهرداری و شورای شهر برای رفع مشکلات موجود تأکید کرد.

مسئول دفتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان بردسکن بیان داشت: هرچند این شهرستان در اجرای پروژه یادمان شهدای گمنام دچار یک عقب‌ماندگی است ولی حقیقتاً با پای‌کار آمدن شهرداران، خیران و مسئولان دانشگاه آزاد پیشرفت فیزیکی خوبی در اجرای عملیات عمرانی احداث یادمان‌های شهدا در شهرستان داشته است.

در این جلسه هیئت‌امنا جدید یادمان‌های شهدا در شهرهای انابد، شهرآباد و دانشگاه آزاد اسلامی بردسکن انتخاب شدند.

بهره‌برداری از یادمان‌های شهدای گمنام شهرستان بردسکن در هفته دولت

بهره‌برداری از یادمان‌های شهدای گمنام شهرستان بردسکن در هفته دولت

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار