در پویش«نذریاری» فرصتی برای دستگیری از یتیمان و محرومان صورت گرفت؛

کمک‌هزینه سفر به عتبات برای ۷۲ نفر از طرف مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم

مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم در راستای محرومیت‌زدایی و زنده‌ نگه‌ داشتن ایثارگری شهدای کربلا، خیرین را به پویش «نذریاری» دعوت می‌کند تا دستگیر یتیمان و محرومان باشند و به قید قرعه به ۷۲ نفر از حامیان پویش، کمک هزینه سفر به عتبات عالیات اهدا می‌کند.
کد خبر: ۵۴۰۴۴۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳ - 20August 2022

کمک‌هزینه سفر به عتبات برای ۷۲ نفر از طرف مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرمبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم در راستای کمک به نیازمندان، محرومیت زدایی و زنده نگه‌داشتن یاد و ذکر اسوه فداکاری و دستگیری حضرت ابا عبدالله الحسین (علیه‌السلام) پویش «#نذریاری» طراحی کرده است.

مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم از آحاد مردم عزیز دعوت می‌کند تا در جهت کمک به نیازمندان قسمتی از زمان، تخصص و حرفه خود را نذر امام حسین (ع) کنند و در پویش «#نذریاری» مشارکت کنند.

این مرکز در جهت فرهنگ‌ سازی «#نذریاری» اقدام به تولید فیلم‌های کوتاه و محصولات فرهنگی متنوع کرده است که در شبکه‌های مختلف صدا و سیما و فضای مجازی با استقبال چشمگیر مخاطبان همراه بوده است.

مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم از علاقه‌مندان به خاندان اهل بیت (علیهم‌السلام) و خیرین عزیز در ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا (علیه‌السلام) در دو ماه محرم و صفر برای همراهی با پویش «#نذریاری» دعوت به مشارکت می‌کند.

در پایان لازم به ذکر است که برای ۷۲ نفر از مشارکت کنندگان این طرح به قید قرعه کمک‌ هزینه سفر به عتبات عالیات در ایام اربعین در نظر گرفته است.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس ۰۹۱۲۰۸۱۴۶۳۴ و صفحه اینستاگرامی @nikoukary.center و @nazreyari ارتباط برقرار کنید.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار