مدیر عامل بنیاد برکت تشریح کرد؛

برنامه‌های بنیاد برکت برای پیاده‌روی اربعین

ترکمانه از رفع کامل مشکل آب در مرز مهران برای زائران اربعین خبر داد و گفت: روزانه ۲۰ هزار پرس غذا بین زائران اربعین توزیع می‌شود.
کد خبر: ۵۴۱۲۳۸
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۷ - 24August 2022

برنامه‌های بنیاد برکت برای پیاده روی اربعین

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «محمد ترکمانه» مدیر عامل بنیاد برکت در گفت‌وگویی در پاسخ به این پرسش که «بنیاد برکت در مراسم پیاده روی اربعین چه امکاناتی در نظر گرفته است؟»، اظهار داشت: ستاد اجرایی فرمان امام مانند سنوات گذشته در داخل مرز به صورت متمرکز و هم در خارج مرز حضور دارد.

وی ادامه داد: در ۵ مرز مهران، خسروی، چذابه، شلمچه و نیز مرز ریمدان در شرق حضور داریم.

مدیر عامل بنیاد برکت گفت:‌ در این مرز‌ها خدماتی همچون توزیع و پخت غذا، توزیع آب معدنی و اسکان زائران را داریم. در پرجمعیت‌ترین مرز یعنی مهران از قبل پایانه برکت ساخته شده است.

ترکمانه متذکر شد:‌ مهمترین اقدام که امسال اتفاق افتاده است آب رسانی به مرز مهران بوده که از شهر مهران تا مرز به طول ۱۷ کیلومتر لوله گذاری و دو مخزن بزرگ ساخته شده؛ در نتیجه مشکل آب در مرز مهران حل شده است.

وی با اشاره به امکانات ایجاد شده در مرز مهران، ابراز کرد: ۲۰۰ سرویس بهداشتی در مرز ساخته شده و ۲۰ آب سردکن نصب شده؛ ضمن اینکه توزیع روزانه ۲۰ هزار پرس غذا پیش بینی کردیم و اگر نیاز باشد این تعداد را بیشتر می‌کنیم.

مدیر عامل بنیاد برکت تصریح کرد:‌ در عراق موکب ستاد اجرایی در صحن عقیل فعال است و خدمات درمانی به زوار اربعین ارائه می‌شود؛ به طوری که بیمارستان سیار احسان در مسیر کربلا مستقر شده و خدمات درمانی و دارویی به زوار اربعین ارائه می‌کنند.

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها